Necə arıqlamaq və "Skinny-fet" fiqurundan qaçmaq»


Necə arıqlamaq və "Skinny-fet" fiqurundan qaçmaq»
...

Necə arıqlamaq və "Skinny-fet" fiqurundan qaçmaq»
Bədənin xüsusi bir konstitusiyası olan insanlar var, guya ürəyinin istədiyi hər şeyi yeyirlər və dolğunlaşmırlarkökəlmirlər, 50 kiloqram olurlar və kiçik ölçülü paltarlar geyirlər.
Amma əgər onları çimərlik paltarında gördükdə, onda qarında, ombalarda və baldırlarda piyi aşkar etmək olar. Müasir dünyada fiqurun bu xüsusiyyəti fet skinni adlanır, və ya arıq gombullar.

Bədən quruluşunun xarakteri
Əsasən, fet skinni nazik boyun, bilək, uzun ayaqlar və minimal əzələ kütləsinin kövrək sahibləridirlər.
Bəzi insanlarda əzələlər yüklərə yaxşı reaksiya verir və hətta fitnes olmadan da artmağa başlayır və ya tonusda olurlar, başqalarında – əksinə, onlara əzələlərin bir az əlavə çəkisini böyütmək üçün uzun müddət və inadla məşq etmək lazımdır.
Beləliklə, ikinci tip insanların fiquru yalnız müntəzəm idman yüklənmələri olmadan sümüklərdən, dəridən və piyli təbəqədən ibarət olacaq.
Arıq gombulu necə tanımaq olar?
Onların əzələ faizi aşağı olduğundan, qarın əzəzlələri yeməkdən dərhal sonar mədənin gözə dəyməsini görə bilərsiniz. Hətta orqanizmdə piyin faizinin cüzi artımı vaxtı qarın mütləq ilk növbədə çıxacaq.
Daha bir aşkar əlamət – piyli təbəqənin qeyri – bərabər bölgüsüdür, nazik ayaqlar vaxtı-qalife zonasında artıq, triseps sahələrində sallanmalar gözə çarpacaq.Aydın şəkildə ifadə edilmiş sellyulit qidalanmada hər hansı məhdudiyyətlərin olmamasından irəli gəlir, axı bu tip fiqurlu insanlar şirniyyatlardan və fast-fuddan imtina etmirlər, çünki çəki aşağı olaraq qalır. Skinnie-fet təmamilə boş bədən quruluşu deməkdir.
Necə bədən quruluşunun skinnie-fet qarşısını almaqmümkündür ?
Çox vaxt bədənin bu quruluşunun sahibləri daha yetkin yaşda problem haqqında düşünürlər, nə vaxt ki, bədənin qüsurları mübadilə proseslərinin sürətinin təbii azalması səbəbindən aydın olur.
Necə arıqlamaq və "Skinny-fet" fiqurundan qaçmaq»olraq
Belə çıxır ki, əvvəllər heç vaxt idmanla məşğul olmağa və pəhrizə oturmağa məcbur olmayanlar, məşqlərə yazılırlar və qidalanmanın rejimini tənzimləyirlər.
Diyetologiya sahəsində mütəxəssislər və məşqçilər üçün belə müştərilər ən problemli olurlar, axı problemli fiqurları olan insanlar erkən yaşlarda və yeniyetməlik yaşlarından uyğun həyat tərzinə riayət edərək problemləri daha çox dərk edirlər.
Bildiyiniz kimi, yaşlı bir insan üçün, bədən quruluşunu düzəldilməsi ilə bağlı istənilən nəticələrə nail olmaq daha çətindir. Ancaq ümidsizlik etməyin, çünki istəsəniz, hər şey mümkündür!
Necə məşq etməli ?
İlkin mərhələdə əzələləri ciddi stress olmadan tonusa gətirmək üçün ümumi fiziki hazırlıq mərhələsini keçirmək lazımdır. Sonra öz ağırlığınızla və minimal ağırlıqla işə başlaya bilərsiniz.
Sizin məqsədiniz əzələ korsetini gücləndirməkdir. Oturub durma,ayaqlarla hərəkətlər,uzanıb - qalxma və.s. belə təlimlər işin əsasını təşkil edir.
Sonra əzələlərin və oynaqların bütün qrupları gücləndirir həyata bar daxil edin. Sizin üçün optimal tapşırıqların köməyi ilə əllərin əzələlərini işləməyə unutmayın.
Piy qatını yandırmaq üçün-güc tapşırıqlarını kardiyo yüklənmələrlə alternativ edin.


© Qreat.az
Tarix: 2020 iyl 20 Teqlər: Baxılıb: 38
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR