Gözəl bədən quruluşuna malik olmaq üçün 5 məşq üsulu


Gözəl bədən quruluşuna malik olmaq üçün 5 məşq üsulu
...

Gözəl bədən quruluşuna malik olmaq üçün 5 məşq üsulu
İncə bel – hansı qadın bunu arzulamır. Əgər belə formalar təbiət tərəfindən verilibsə cox gözəl, lakin əksər hallarda belə parametrlər üzərində çalışmaq lazımdır.
Bəli, pəhrizə oturmaq və arıqlamaq olar, lakin bir risk var ki,dəri sallanır. Burada fiziki hərəkətlər və balanslaşdırılmış qidalanma olmadan heç hə edə bilməzsiniz.
Gözəl bədən quruluşu
Bütün fiziki tapşırıqlar arıqlama üçün yaramır, belə kompleksi seçmək lazımdır ki, maksimum enerji sərfolunsun. Təlimlərin kompleksi düzgün seçildikdən sonra bədən dərhal yaxşılığa çevrilməyə başlayacaq.
Diqqət yetirin. Dəbdə olan fitnes-meylləri təqib etməyə ehtiyac yoxdur, öz orqanizminizə qulaq asmaq vacibdir.
Gözəl bir bədən quruluşunun formalaşmasında kömək edəcək təlimlər:
İsitmə hərəkətləri. Tapşırıqların bu kompleksi yalnız yüklənmələrə bədəni hazırlamayacaq, həm də artıq santimetrləri götürməyə kömək edəcəkdir. Dartılma zamanı əzələlərə daha çox oksigen daxil olur, qan dövranı fəallaşır, maddələr mübadiləsi yaxşılaşır. Dartılma əzələləri daha relyefli edir, onlar daha yaxşı qidalanır və eyni zamanda yüklənirlər. Müvafiq olaraq bel nazik , əllərin və ayaqların xətləri daha zərifdir olur
Kardio yük-Onsuz heç bir məşq mümkün deyil, onsuz kilo vermək mümkün deyil, çünki bu, yağ yandırıcısının lokomotivdir.
Vacibdir. Məşq 30 dəqiqədən az olmamalıdır, axı piyin yandırılması yalnız yarım saatlıq qaçışdan sonra olur. Yüksək nəticəyə nail olmaq üçün ən azı 40-60 dəqiqə qaçmaq lazımdır. Kardiyo yük yalnız kaloriləri yandırmayacaq, həm də ürək-damar sistemini gücləndirəcək, bədənin dözümlüyünü, tonusunu artıracaq.
Planka. Gözəl statistik məşqdir, onun köməyi ilə sallanmış qarını və beldə bir neçə santimetr götürmək olar. Əgər səhər yükünə bu tapşırığı qoşsanız, onda o bütün gün üçün metabolizmi təmin edəcək. Təlimin yerinə yetirilməsi zamanı bütün əzələlər işləyir, onlar çox enerji tələb edir və orqanizm kaloriləri öz ehtiyatından emal etməyə başlayır. Bu prosesin hesabına insan arıqlayır.

Yerə düşüb-qalxma. ombanın arxa hissəsini qaldırmağa imkan yarada biləcək. Nəticədə xarici görünüş yaxşılaşacaq və ayaqları daha dözümlü olacaq. Bu məşqi qantellərlə yerinə yetirmək daha yaxşıdır,onda effekt güclənəcək.
Əzələlərin işini düzgün bölüşdürmək vacibdir, məşq edən əzələ bir həftə istirahət etməlidir.
Burulma. Bu tapşırıq yalnız qarın əzələlərini deyil, həm də yanlarda olan piyli götürəcək. Burulmanın bir çox növü vardır, bunun sayəsində məşq zamanı bədənin bütün hissələri işlədə bilərsiniz.
Həmahəngliyin rəhni
Yaşla istənilən qadında maddələr mübadiləsinin sürəti azalır,bu da artıq çəkiyə gətirib çıxarır.
Bunun qarşısını almaq mümkündür, bunun üçün həyat tərzinizi dəyişdirməlisiniz:
seriyalı seyr etmək əvəzinə hovuza getmək və ya velosipedlə gəzmək daha yaxşıdır;
Dostlarla masa arxasında əylənmək əvəzinə parkda gəzmək
Idman zalına abunə almaq və ya evdə idmanla məşğul olmaq.

© Qreat.az
Tarix: 2020 iyn 10 Teqlər: Gozellik Baxılıb: 292
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR