Özünüzü gündə 5 dəfə meyvə və tərəvəz yeməyə necə məcbur etmək olar



Özünüzü gündə 5 dəfə meyvə və tərəvəz yeməyə  necə məcbur etmək olar
...

Özünüzü gündə 5 dəfə meyvə və tərəvəz yeməyə necə məcbur etmək olar
Bir çoxları pəhrizə oturaraq və sadəcə sağlam qidalanmaya tərəfdar olmağa çalışaraq, meyvə və tərəvəzin istifadəsinə öyrəşməyə çalışırlar.
Lakin, tez-tez çiy halada meyvə ilə tərəvəz yemək dadsız olması səbəbindən bunu etmək çətindir. Biz gündə beş dəfə tərəvəz ilə meyvə yeməyə necə öyrəşməyi izah edəcəyik.
Gündə 5 dəfə yemək üçün tərəvəz və meyvələri necə dadlı hazırlamaq olar?
Bu gün tərəvəz və meyvələri yemək üçün özünüzü məcbur etmək lazım deyil. Bu gün internetdə faydalı qidaları dadlı etmək üçün kifayət qədər müxtəlif reseptlər var.
Beləliklə, rasiona yalnız o məhsulları əlavə etmək lazımdır, hansılar ki, insan dözür. Eyni zamanda, insanda pomidora dözümsüzlük varsa onu omlet ilə bişirə və ya şorbaya əlavə edə bilərsiniz.
Tərəvəzdən dadlı şorba bişirmək olar. Beləl, onlar görünməz olacaq və eyni zamanda yemək iştahaaçan olacaq. Daha az iştahaaçan yemək salat şəklində və ya souslara əlavə edilə bilər.
Məsələn, tərəvəzdən pizza etmək və ya spagettiyə tərəvəz əlavə etmək olar.
Özünüzü faydalı mikroelementlər qəbul etməyə smuzi və ya şirələrlə məcbur etmək ola bilərsiniz. Onları özünüz hazırlamalısınız, çünki satın alınan konsrv paketlərində vitamin yoxdur.
Tərəvəzi və bəzi növ meyvələr qrildə hazırlamaq olar. Ət və ya balığın əlavə edilməsi ilə çox dadlı və cəsarətli birləşmə olacaq.
Tərəvəzli yeməyi daha iştahaaçan etmək üçün, rəngli tərəvəzləri qarışdırmaq və onları yarma və ət qiyməsi şəklində qarnirə əlavə etmək üçün cəhd edin.
Pendir eyni zamanda məcburi komponent olacaq. Həm möhkəm, həm də ərimiş ola bilər. Onunla istənilən yemək daha iştahaaçan olur.
Qeyd etmək lazımdır ki, bəzi tərəvəz və meyvələr çox yeyilmişsə, özünüzü bir şey yeyə bilməyəcəksiniz. Bu vəziyyətdə, digər mədəniyyətlərin mətbəxlərini sınaqdan keçirmək və diyetə əlavə etmək lazımdır.
Niyə bu məhsulları bu miqdarda yemək lazımdır?
Müxtəlif ölkələrin sağlamlıq proqramlarını hazırlayan diyetoloqlar aşkarlamışlar ki, vitamin, minerallar, lif, su və antioksidantlar əsas mənbəyi olduğundan tərəvəz və meyvələri gündə 5 dəfə yemək lazımdır.
Onların çox miqdarda istifadəsi sayəsində piylənmədən, ürək və xərçəng xəstəliklərindən özlərini xilas etmək olar. Bundan əlavə, göz sağlamlığı beyin və həzm sistemini yaxşılaşdırır.
Bitki qidasının kifayət olmadığını başa düşmək vacibdir, kompleks və balanslaşdırılmış pəhriz lazımdır. Meyvəyeyən və ya vegetarian olmaq lazım deyil.
Adi məhsulları şirəylə əvəz etmək lazım deyil, çünki onda sellülozla faydalı mikroelementlər qalmır.
Gündə 2 porsiya meyvələrin və 3 porsiya tərəvəzlərin sayı olmalıdır.
Ümumiyyətlə, istifadəçilər diyetoloqların hazır tövsiyələrdən istifadə etsələr, tanınmış aşpazlardan reseptlər əldə etsələr, faydalı qida almaq çətin deyil.
Bundan əlavə, sağlam yemək dadlıolmadıqda, ona həmişə ədviyyat, bitki yağı və digər məhsulların əlavə edilməsi ilə iştahaaçan edilə bilər.


© Qreat.az
Tarix: 2020 iyl 16 Teqlər: Baxılıb: 65
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR