Kalorinin hesablanması: fiziki fəaliyyətdən istifadə edərək çəkini necə azaltmaq


Kalorinin hesablanması: fiziki fəaliyyətdən  istifadə edərək çəkini necə azaltmaq
...


Kalorinin hesablanması: fiziki fəaliyyətdən istifadə edərək çəkini necə azaltmaq
İdman-fiziki aktivlikdir, bu artıq kiloqramlardan qurtulmağa kömək edəcək. Aktiv həyat tərzinin faydası , yuxunun keyfiyyətini yaxşılaşdırır, mübadilə proseslərini sürətləndirir.

Nəticədə bədən daha dartılmış olur. Bu vəziyyətdə kalori saymaq lazım deyil, düzgün yemək kifayətdir.
Təlimlərin təsnifatı
İdman piyli çöküntülərdən ibarət enerjinin yandırılmasına imkan yaradır, arıqlamaya gətirib çıxarır. Düzgün qidalanma ilə, su rejiminə riayət etməklə əzələlər dahada möhkəmlənir. Fiziki məşqlər anaerob və aerobik olanlara bölünür.

Aerobik yük
Onlar da kardio məşqlər adlanır. Onlar uzun müddət ərzində eyni hərəkəti dəfələrlə təkrar edirlər. Aerobik yüklənmələrin yerinə yetirilməsi piyin yandırılmasına, dözümlülüyün artmasına, ürək-damar sisteminin möhkəmlənməsinə kömək edir.
Vacibdir! Kardio treniqrasiyanın effekti yalnız o halda olacaq ki, əgər onların yerinə yetirməsi 50-60 dəqiqə davam etsin. Bu onunla izah edilir ki, piyin yandırılması prosesi məşğələlərin 30-40 dəqiqəsindən sonra başlayır.
Aerobik aktivlərə aşağıdakılar aiddir:
gəzinti;
qaçış;
velosiped, trenajorlar;
üzgüçülük;
rəqs;
ip üzərində atlama;
qrup aerobik məşqlər.

Anaerob yük
Bu tip məşğələlərə güc məşqləri deyilir. Onlar dövri fiziki hərəkətləri təmsil edir. Hər bir əzələ qrupu üçün öz yük növü var.
Anaerob hərəkətlərinin bir xüsusiyyəti yalnız məşq zamanı deyil, ondan sonra da piy yandırmaqdır. Bu ona görə baş verir ki, istirahət vaxtı orqanizm əzələləri bərpa edir, və bunun üçün enerji lazımdır.
Anaerobik fəaliyyətlərə aşağıdakılar aiddir:
zalda güc məşqləri;
Ev təlimləri;
trenajorlarda məşğələlər;
aerobik, anaerobik təlimlərin birləşməsi.
Diqqət! Fiziki Aktivlik yalnız düzgün qidalanmanın müşahidə edilməsi vaxtı gözə çarpan nəticəni verəcəkdir.
Arıqlama üzrə tövsiyələr
İstənilən fiziki hərəkətlər bədənin keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa, əzələləri bərkitməyə, artıq kiloqramlardan qurtulmağa kömək edir. Amma sürətli nəticələr gözləmək lazım deyil. Səbr edin, müntəzəm məşq edin və artıq bir neçə həftədən sonra mükəmməl bədən quruluşu görəcəksiniz. Əsas odur ki, zövq gətirən və bədəni gərginləşdirməyən hərəkətləri seçəsiniz.
Unutmaq lazım deyil ki, idman yüklənmələrinin nəticəsi düzgün qidalanmanı gücləndirəcək, su rejiminə və müntəzəm yuxu rejiminəriayət etmək vacibdir. Həmçinin kiçik kalorilərin çatışmazlığına riayət etmək tövsiyə edilir.
İdmanla məşqlərini idman geyimindəyerinə yetirin, idman ayaqqabılarını geyinin. Bu, sağlamlığa zərər vermədən rahat məşq etməyə imkan verəcəkdir.

Vacibdir! Məşqlərin zərər vermənəsi üçün öz fiziki yükünüzü adekvat qiymətləndirin. Məşqlərə başlamazdan əvvəl həkimlə məsləhətləşmək yaxşıdır.

İdman-Aktiv yüklənmələrdir, buəzələləri bərkitməyə və piyi yandırmağa kömək edir. Bu vəziyyətdə düzgün yemək, müntəzəm rejimlə yatmaq və su rejiminə riayət etmək tövsiyə olunur. Bundan sonra çəki itirmək rahat və təsirli olacaq.

© Qreat.az
Tarix: 2020 iyn 23 Teqlər: Baxılıb: 50
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR