Hansı məhsullardan böyük qarının sahiblərinin imtina etməsi daha yaxşıdır


Hansı məhsullardan böyük qarının sahiblərinin  imtina etməsi daha yaxşıdır
...

Hansı məhsullardan böyük qarının sahiblərinin imtina etməsi daha yaxşıdır

Hazırda insanların əksəriyyəti oturaq həyat tərzi keçirməyə məcburdurlar, idmana vaxt isə çox vaxt çatmır.

Bütün bunlar birlikdə qidalanmanın düzgün rasionunun olmamasıyla artıq kiloqramların yaranmasına gətirib çıxara bilər. Bunun qarşısını almaq üçün məhsulların seçilməsi üçün bəzi sadə qaydalara riayət etmək vacibdir.
Artıq çəki o halda görünür ki, əgər insan qazandığı kalorilərilərini miqdarını gün ərzində sərf edə bilmir.





Çox yeməyin qarşısını almaq yalnız sizin zahiri görünüşünüzə mənfi təsir göstərdiyinə görə deyil, həm də müxtəlif xəstəliklərin riskini artırıdığına məsələn:
Şəkər diabeti;
qaraciyər xəstəliyi;
insult;

Vacibdir! İnsan nə qədər az hərəkətli həyat tərzi keçirirsə , piy qatının yığılmaması üçün daha az kalorili qidalardanistifadə edilməlidir.
Onlar pəhrizlərindən hansı məhsullaır tamamilə istisna etməlidirlər və ya azaltmalıdırlar?
Yağlı ət
Kolbasa və cocislər daxil olmaqla. Belə ət minimum fayda və maksimum piy gətirir.

Səhərinizi kolbasa ilə sandviç ilə başlamayın. Bunun əvəzinə giləmeyvə ilə yulaf daha faydalı və daha dadlı olacaq.

Sürətli karbohidratlar
Bura şirniyyat, peçenye, dondurma və yüksək şəkərin tərkibli başqa qidaları aid etmək olar. Belə qida orqanizmə faydalı maddələr gətirmir, onu boş kalorilərlə dolduraraq.

Spirt
Karbonatlı Spirtli içkilər də çox kaloridir. Onlar həmçinin estrogen istehsalını (qadın hormonu) təşviq edirlər ki, bu da testosteronun (kişilər üçün çox arzuolunmaz) azalmasına və nəticədə yağın yaranmasına gətirib çıxarır.
Fast food
Xüsusilə fritürdə bişirilən yeməklər. Burada kartof, şirin qazlı içkilər və yarımfabrikatlar. Mayonez, ketçup və digər oxşar sousları qidaya əlavə etmək arzuolunmazdır.

Bəzi meyvə
Meyvələr də yüksək kalorili ola bilər və artıq çəkinin yaranmasına səbəb ola bilər.

Ən "ağır" meyvələrə aiddir:
Xurma ;
ərik qurusu;
əncir;
kişmiş;
banan.
Qurudulmuş meyvələr yemək tövsiyə edilmir, çünki tərkibində təzə meyvələrdən daha çox şəkər var.
Təbii ki, meyvələrin tərkibində bir çox vitaminlər var , buna görə də onlardan imtina etməməlisiniz. Bunun əvəzinə, onları müstəqil yemək və ya bir neçə saat əvvəlyeməlisiniz. Eynilə, qoz-fındıqlara da bu aiddir.
Süd məhsulları
Kəsmik, pendir, xama və marqarin. Bütün bunarda yağın tərkibi yüksəkdir.

Alternativlər
Əgər əvəz etmək və ya hər hansı məhsulu istisna etmək olmazsa, həmişə onun hazırlanma üsulunu və miqdarını dəyişmək olar.
Aşağıdakı tövsiyələrə diqqət yetirmək lazımdır:

Kalori saymaq. Yüksək tərkibli məhsulların qəbul edilməsi azaldılmalıdır.
Mümkün olduqca bişirmək və ya buxarda bişirmək.

© Qreat.az
Tarix: 2020 iyn 17 Teqlər: Baxılıb: 186
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR