YAY NƏFSİ: HANSI ŞİRİNLİKLƏR FİQURA zərər vurmayacaq


YAY NƏFSİ: HANSI ŞİRİNLİKLƏR FİQURA zərər vurmayacaq

Şirniyyata meyl bəzi insanları pəhrizdən çəkinməyə və ya tarazlaşdırılmış qidalanmaya keçmək cəhdlərindən imtina etməyə məcbur edən ən yayılmış səbəblərdən biridir. Bir neçə şirinlik mövcuddur, hansılar ki, fiqura ziyan vurmurlar və çətinliklərsiz və vicdan əzabı olmadan yaya fiqurqnızı hazırlamağa kömək edəcəklər.

Çərəzləri yeyib ləzzət almaq lazımdır, amma doymamaq. Əsas qayda: əsas yeməkdən sonra az miqdarlarda onları istifadə edin, günün birinci yarısında arzu olunandır, onda onlar mənimsənməyə vaxt tapacaqlar və piyli qırışlar şəklində yığılmayacaqlar.

Meyvələrə və giləmeyvələr

Meyvələr və giləmeyvələr sağlamlıq və gözəllik üçün lazım olan vitaminlərlə, minerallarla, orqanik turşularla, efir yağlarıyla, sellülozla və başqa faydalı maddələrlə zəngindir. Yayın hədiyyələrini siz necə təzə növdə, həm də onlardan desert şorbalarını, şirələr, morslar, kokteyllər və salatları hazırlayıb istifadə edi bilərsiniz. Onlara şəkəri və süd məhsullarını əlavə etməməyə çalışın.

Quru meyvələr

Kişmiş, qara gavalı, qaysı qurusu, qurudulmuş almalar, armudlar və başqa quru meyvələr, vitaminləri, mineralları və çox başqa faydalı maddələri tərkiblərində saxlayırlar. Bu şirniyyatlar maddələr mübadiləsini və ürək-damar sisteminin işini normallaşdırmağa, orqanizmdən zəhərləri çıxarmağa bacarıqlıdır, artıq çəkinin itməsinə imkan yaradırlar, dəri vəziyyətini yaxşılaşdırırlar. Vitaminləri saxlamaq üçün, quru meyvələri ilıq suda yaxşı yuyun.

Bal

Bal ən qədim şirniyyatdır və dərmandır. Kalorililik üzrə o şəkərə bərabərdir, amma xeyir üzrə əhəmiyyətli dərəcədə onu üstələyir. Balı zəif immunitet vaxtı istifadə etmək tövsiyə edilir, həmçinin intensiv fiziki yüklənmələrlə məşğul olan insanlara.
Bal tərkibinə B qrupunun vitaminləri daxil olur, RR, C, efir yağları, orqanik turşular, təbii şəkərlər - (maqnezium fruktozadır və qlükozadır, antioksidləşdiricilərdir, fermentlərdir və minerallardır, manqan, dəmir, kalium, kalsium, kükürd, xlor, natrium və başqaları).

Şəkərləmələr

Tərkibə şəkərləmə beta-karotin daxil olur, vitamin A, RR, V1, V2, maqnezium, kalium, fosfor, dəmir və sellüloz. Bu şirniyyat yaddaşın yaxşılaşmasına imkan yaradır, işləmək qabiliyyətini və öz-özünə nəzarətin artımına. Şəkərləmələrin birgünlük norması 30 qrami ötməməlidir, fiqura zərər vurmamaq üçün. Bundan başqa, parlaq şəkərləmələrdən çəkinməyə çalışın, onlarda kimya boyaları əlavə edilir.

Marmelad

Marmelad pektinin, jelatinin və ya aqar-aqarın əlavə edilməsiylə hazırlanır - jelatinin bitki analoqu. Marmelad ya] özündə saxlamır. Bu şirniyyatı əvəz etmək ev kiseliylə və ya jeleylə olar. Marmeladın günlük norması həmçinin 30 qrammı ötməməlidir.

Halva:

Halva inanılmaz dadlı, faydalı və asan əldə edilən şirinlikdir. O bitki zülallarıyla və piylərlə zəngindir, həmçinin minerallarla: kalium, maqnezium, fosfor, dəmir. A, E və B grupun vitaminləri, halvanın tərkibinə daxildir, dəri vəziyyətinin yaxşılaşmasına və ürək-damar sisteminin bərkidilməsinə imkan yaradırlar. Halvanın gündüz norması - ən çox 30 qramdır.

Dondurma

Dondurma ən məşhur sərinləşdirici yay çərəzlərindən biridir. 200 qram ən piyli və qidalı növündə - böyük insan üçün mineralların və mikroelementlərin birgünlük norması plombir olur. Meyvəli buz dondurmanın ən az kalorili növü hesab edilir. Fiqurasını izləyən xanım üçün dondurmanın gündüz norması 60-100 qramı ötməməlidir.


© Qreat.az
Tarix: 22-04-2016, 16:21 Teqlər: Maraqli, Meslehetler, Pehrizler Baxılıb: 526
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR