TİBBİ PƏHRİZ: SAĞLAMLIQ ÜÇÜN ZİYANSIZ ARIQLAMA


TİBBİ PƏHRİZ: SAĞLAMLIQ ÜÇÜN ZİYANSIZ ARIQLAMA

Tibbi, və ya müalicəvi pəhrizlər, çox vaxt xəstəliklərə qarşı kompleks terapiyanın hissəsidir. Xüsusilə əhəmiyyətli sağlamlaşdırma bcarıqı var qaraciyərin xəstəlikləri, böyrəklər, həzm yolu, hormonal nasazlıqlar və piylənmə vaxtı. Bu hadisələrdən çoxunda pəhrizin və menyunun düzgün seçimi sağlamlığın saxlanılmasının və bütün orqanizmin dəyərli fəaliyyətinin zəmanətidir.

Tibbi pəhrizlər – kompleks müalicənin elementidir

Hələ Sovet ittifaqında alim-həkimlər və diyetoloqlar xəstəliklər vaxtı məsləhət görülmüş bir sıra xüsusi müalicəvi pəhrizləri hazırlanmışdı. Artıq sübut edilmişdir ki, göstəriş verilmiş pəhrizə uyğun olaraq müalicəvi qidalanma əsl möcüzələri yaratmağa bacarıqlıdır və sağalmada və ya bütün daxili orqanların və xəstə sistemlərinin funksiyalarının saxlanılmasında mühüm rolu oynayır. Rahatlıq üçün bu pəhrizlər sadəcə nömrələnmişdi və mütəxəssislər pasiyentin diaqnozunu səhvsiz müəyyən edirdilər, ona yalnız hansı nömrənin altında pəhriz ona göstəriş verilmişdir deməyi yetərli idi.

Piylənməylə və maddələr mübadiləsinin pozulmasından əzab çəkən insanlar üçün pəhriz №8-i və №15-i məsləhət görülmüşdü. Və bu gündə alim-həkimlərin və diyetoloqların hazırladıqı pəhrizlərə inamın olmamasına heç bir səbəb yoxdur, buna görə nə vaxt ki, siz sağlamlıq üçün ziyansız artıq çəkidən qurtulmaq istəyirsiniz, onların tövsiyələrindən istifadə etmək olar.

Sizin çəkiniz normadan 10 kq qədər artıqdırsa, pəhriz №8-ə uyğun olaraq qidalanmağa cəhd edin. Sürətli nəticələri sizə heç kim zəmanət vermir, amma onlar mütləq olacaqlar, bir halda ki siz sağlamlığı və yaxşı əhval-ruhiyyəni saxlayacaqsınız.


Müalicəvi pəhriz №8

O maddələr mübadiləsinin pozulmasıyla əzab çəkən insanlar üçün nəzərdə tutulmuşdur hansı ki, artıq çəkinin yaranmasına səbəbi oldu. Onun rasionu hesablanmışdır, piylənmədən əzab çəkən, amma bu halda hansısa bir xüsusi qidalanma onlara tələb olunmur. Kalorililik gündə 1600-1700 kkal ötmür, və rasion ibarətdir:
- bütov buğdalı və "yarma" çörək;
- yarmaların və ya kartofun əlavə edilməsiylə tərəvəz şorbaları;
- frikadellərlə ət və ya balıq yağsız bulyonları həftədə 2-3 dəfə;
- pörtlədilmiş mal əti və ya quş sinəsi ən çox 150 qr gündə;
- qaynadılmış və ya bişirilmiş yağsız balıq ən çox 150 qr gündə;
- dəniz məhsulları;
- yağsız süd, kəsmik və turş süd içkiləri;
- qarabaşaq, arpa yarması və ya arpa yarmasından sıyıqlar;
- iki çiy, pörtlədilmişlər, hazırlanmış tərəvəz;
- kəm-şirin meyvələr və giləmeyvələr, həmçinin onlardan kompotlar və şəkər əvəzedicilərin əlavə edilməsiylə;
- qaymaq və bitki yağları, həmçinin xama.

Əgər siz piylənmədən əzab çəkirsinizsə, arıqlamaya ac qalmadan başlamamaq məqsədəuyğundur ki, sağlamlıqda hökmən təsir edəcək, amma kalorilərin tədricən ixtisarından istifadə etmək lazımdı. Və pəhriz №15-ə keçmək.


Müalicəvi pəhriz №15

Şərhlərə görə, öz hədəfini arıqlama təyin edən insanlar, ciddi pəhrizdən sonra tibbi pəhriz №15-ə tərəfdar olaraqarıqlamaya nail olmağa müvəffəq olublar. O konkret ifadələrə malik deyil, və kalorililik kifayət qədər yüksəkdir – gündə 2400-2600 kkal. BU pəhrizi insanlara məsləhət görmək olar, kim fiziki əməklə məşğul olmur. Bu pəhriz vaxtı un məmulatlarının bütün növləri icazə verilmişdir, həmçinin istənilən növdə kolbasalar, sosiskalar, ət və balıq, hətta makaron məmulatları mümkündür. Ətin yalnız ağır və piyli növləri və çətin əriyən piylər qadağan edilmişdir.


© Qreat.az
Tarix: 26-04-2016, 14:14 Teqlər: Maraqli, Meslehetler, Ariqlamaq, Pehrizler Baxılıb: 556
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR