Niyə paleodieta tez-tez arıqlama üçün gözlənilən nəticəni doğrultmur


Niyə paleodieta tez-tez arıqlama üçün gözlənilən nəticəni doğrultmur
...

Niyə paleodieta tez-tez arıqlama üçün gözlənilən nəticəni doğrultmur

Paleo-pəhriz daş dövrünə aid insanların qidası əsasında onların imkanları daxilində əldə etdikləri və istifadə etdikləri qidanı təklif edir,: balıq, ət, meyvə, tərəvəz.
Hər hansı bir yanaşma və ya nəzəriyyədə olduğu kimi, Paleo-pəhrizi dəstəkləyən arqumentlər və fikirlər var, lakin hələ də onu sual altına qoyanlar daha çoxdur.
Paleo pəhriz haqqında
Beləliklə, öyrənməzdən əvvəl, bu pəhrizin bir çox istifadə rənlər narazı qalırlar, paleo-pəhriz haqqında daha çox öyrənmək lazımdır:
Qidanın çəkisi ölçülmür və kalori nəzərə alınmır.
Pəhriz insanın sağlam, qamətli, güclü və həyati qüvvələrlə dolu qalmasına kömək edir.
Pəhriz məşqlərdən sonra əzələlərin bərpası üçün çox vacib olan amin turşuları ilə çox zəngindir.
Pəhrizdə qluten yoxdur, bu da oxşar problemləri olan insanlar üçün uyğun olur.
Zəruri vitaminlər, minerallar və karbohidratlar meyvə və tərəvəzdən əldə edilir.
Bu pəhriz, rafine olunmu qidalarla dolu, trans piylər və piylənmə, xərçəng, diabet, ürək xəstəliyi, autoimmün xəstəlklərinə səbəb olan, depressiya, sonsuzluq, həzm və bağırsaq iğtişaşları, iltihab, allergiya, dözümsüzlük səbəb olan xroniki və degenerativ xəstəliklərin səbəb şəkər tam hal-hazırki pəhrizin təsirindən yaranmış xəstəlikləin qarşısının alınmasına kömək edir.
Həmçinin pəhriz qanda pis xolesterinin və triqliseridlərin səviyyəsinin aşağı düşməsinə, həmçinin yaxşı xolesterinin səviyyəsinin artmasına imkan yaradır. Pəhriz qəbizliyin və həzmlə bağlı digər problemlərin qarşısını alır, və aclıq etmədən maddələr mübadiləsinin effektivliyini yaxşılaşdırır.
Bütün emal olunan ərzaq və içkilər zərərli hesab olunur. Bütün bu məhsulları istifadə etmədən, səbəb olduqları bütün problemlərdən qaçmaq olar. Bu konsepsiya elmi ictimaiyyət tərəfindən geniş dəstəklənir.
Niyə bir çoxları narazı qalırlar
Bu pəhrizə qarşı müxtəlif arqumentlər var. Onlardan biri yüksək protein istehlakı səbəbindən hiperprotein pəhriz kimi tanınmasıdır. Bu tamamilə belə deyil, çünki bir çox tərəvəz və meyvələr bu pəhrizinə daxildir.

Zülalın çoxu sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Simptomlar ola bilər: ishal, baş ağrısı, yorğunluq, aşağı qan təzyiqi və karbohidratların istehlakı ilə kompensasiya edilə bilən narahatlıq.
Pəhrizin əleyhdarları iddia edirlər ki, paleolit kişiləri xəstələnmirdilər, çünki onlarınyaşları 20 və ya 30 ildən çox olmurdu. Ölümlərin əksəriyyəti ov zamanı və ətraf mühit şəraitindən bədbəxt hadisələri nəticəsində, infeksiyalar və ya yaralanmalardan meydana gəldi və müasir dünyada bu cür problemlər demək olar ki yoxdur. Orta ömür müddəti, müasir insanların daha yüksəkdir.

Paleodiyeti ət və balıq və daha az miqdarda karbohidratlar kimi çox miqdarda protein və yağ istehlakına əsaslanacaq. Məhz buna görə çoxları onu arıqlama üçün nəinki faydalı hesab etmirlər, hətta sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edirlər.


© Qreat.az
Tarix: 2020 iyn 13 Teqlər: Ariqlamaq Baxılıb: 83
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR