Necə adi porsiyadan yalnız yarısını yemək və doyumlu qalmağı öyrənmək olar


 Necə adi porsiyadan yalnız yarısını yemək və doyumlu qalmağı öyrənmək olar
...

Necə adi porsiyadan yalnız yarısını yemək və doyumlu qalmağı öyrənmək olar
Düşünmədən artıqyeməklə, pəhrizinizi məhv etməyin. Bu sadə tövsiyələr daha az yemək və daha çox toxluq hiss etməyə kömək edəcəkdir.
Tövsiyələr
Beləliklə, kiçik qabları istifadə etmək və buna görə də daha az hissəni qoymaq lazımdır. Belə bir düzəlişə necə alışmağı və doymağı üçün aşağıda öyrənəcəksiniz.
Əlləri dəyişin
Əgər sağəllisinizsə, müxtəliflik üçün çəngəl və ya qaşığı sol əlinizə götürün. Sizə bir qədər ,əllərinizin və ağzınızın koordinasiyası üzərində calışmaq lazım olacaq ki, bu da size avtomatik qida qəbulundan şüurlu qida qəbuluna keçməyə imkan verəcəkdir, son nəticədə az yeməklə özünüzü doymuş hiss edəcəksiniz.
Əlavə tərəvəz
Hər yeməyə tərəvəz əlavə etməyə çalışın. Daha doğrusu, daha az faydalı məhsulları tərəvəzlərlə əvəz edin.
Tərəvəz aşağı kalorili, lif ehtiva edir (fayda və doyma). Əvəz-arıqlama üçün əsas açardır. Siz az yemək, lakin doymuşolacaqsınız.
Heç bir yayındırıcı faktor
Əgər sizə öz iş masanızdan və ya televizorunuzdan uzaqda yeməyi təsəvvür etmək çətindirsə ki, yayındırıcı amillərdən imtina edin— və bədəniniz sizə təşəkkür edəcək
Qəhvə qoxusu hissi
Səhər yeməyini hazırlamazdan əvvəl bir fincan qəhvə hazırlayın (Bitki çayı da yaxşı kömək edir). Oturun və buxarlanan qəhvə fincanını süzün, sonra özünüzü isti buxarlarıla(təhlükəsiz məsafədə) nəfəs alın. Dərindən nəfəs alın və çox canlandırıcı ola biləcək ətirli bir ətirdən zövq alın.
Cihazları dəyişdirin
Cihazlarla faydalı və effektiv hiylə — kiçik və çətin olanları seçin. Uşaq qaşığı, krevetlər üçün çəngəl və ya suşi üçün çubuqlar – əla variantdır, axı onlar sizin qidanın qəbulunun tempini yavaşıdır və sizə kiçik dişləmələr etməyə kömək edir.
Fasilələr edin
Qəsdən kiçik bir ara verərək qida qəbulunu yavaşıdın. Su içmək üçün bir aradan istifadə edin, bir çəngəl qoyun və ya yalnız ayağa qalxın, ayaqlarınızı uzadın.
Bir dəfəyə bir parça alın
Bir çoxları çox tez və düşünmədən yeyirlər. Siz kiçik diçlənmələr etsəniz daha şüurlu yeyərsiniz,səylə çeynəyin və bir dişdəm edin. Ağzınız tamamilə boşalana qədər başqa tikə dişləməyin.

© Qreat.az
Tarix: 2020 iyl 8 Teqlər: Baxılıb: 186
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR