Maddələr mübadiləsini sağlamlığa zərər vermədən üçün necə sürətləndirmək .



Maddələr mübadiləsini sağlamlığa zərər vermədən  üçün necə sürətləndirmək .
...

Maddələr mübadiləsini sağlamlığa zərər vermədən üçün necə sürətləndirmək .
Artıq çəkini atmaq və arıqlamaq üçün, ilk növbədə öz metabolizminizi sürətləndirməyə dəyər. Bu fikir artıq kiloqrama malik olan bütün insanlar arasında mövcuddur.
Qismən, bu düzgündür, çünki bədənin bir çox prosesləri, o cümlədən piyin yanması prosesi metabolizmdən asılıdır. Orqanizm qidanı enerjiyə nə qədər tez emal edirsə, o qədər piyli təbəqə daha tez gedəcək.
Amma digər tərəfdən, maddələr mübadiləsi çox mürəkkəb bir prosesdir və hər kəsdə bu fərdi olaraq keçir. Bundan əlavə, o, sonuna qədər öyrənilməyib və həmişə xaricdən hər hansı bir düzəlişə cavab vermir.
Narahat olmağına dəyməz, maddələr mübadiləsini adi hərəkət sürətindən tərpətməyə və onu sürətləndirməyə kömək edəcək bir neçə sadə üsul var.
Üsul 1. Qara şokolad
Demək olar ki, hər bir insan bilir ki, şokolad stresli vəziyyətlərlə mübarizədə kömək edir, belə ki,onun yeyən zaman orqanizm endorfin xoşbəxtlik hormonunu istehsal edir . Amma çoxları bilmirlər ki, ondan düzgün istifadə edilərsə metabolizmi sürətləndirmək mümkündür.
Vacibdir! Hər bir insanın metabolik dərəcəsi fərqlidir.
Hər gün 40 qram kakao faizi 70-dən yuxarı olan qara şokolad yemək kifayətdir ki, özünüzü hiss etmək və eyni zamanda metabolizmə kömək etməkdir. Sübut olunub ki, iki həftədən sonra onun sürəti artacaq.
Üsul 2. İdman 15-20 dəqiqə
Bəzən fiziki fəaliyyətin 15-20 dəqiqəsi kifayətdir ki, metabolizm dəyişsin və sürətlənsin. Tez-tez belə məşqlər saatlarla qaçışdan daha effektivdir, ancaq o şərtlə ki, onlar müntəzəm və daimi rejimdə yerinə yetirilsin.
Sürətləndirmək üçün bir çox səbəb var. Məsələn, intensiv və sürətli məşq zamanı lipidlərin və qlükozanın daha yaxşı mənimsənilməsi baş verir. Bədən tərəfindən istehlak edilmədiyi təqdirdə onlardan piy əmələ gəlir. Bundan başqa, orqanizm əlavə oksigenlə doyur , bu da arıqlamaya müsbət təsir edir.

Üsul 3. Dərindən nəfəs almaq
Dərindən nəfəs almaq-bu gündəlik rasionun sərt məhdudlaşdırılmasına nisbətən arıqlamanın daha effektiv üsuludur. İnsanın daha dərin nəfəs aldıqda, oksigen qana daha sürətlə və daha çox daxil olur.
Bunun sayəsində qidanın həzmi və mənimsənilməsi prosesi sürətlənir, bu halda piylər və şəkər enerjiyə daha sürətliəemal edilir bu da arıqlamağa kömək edir.
Üsul 4. Su
Bir çox insanlar kilo vermə zamanı suyun rolunu qiymətləndirmirlər . Amma nahaq yerə! Suyun hüceyrələrin içərisində su balansını saxlamağa imkan verən və metabolizmin sürətləndirilməsinə kömək edən həyat qaynağı olduğunu başa düşmək lazımdır.
Hər bir yetkin adam arıqlamaq və özünü əla hiss etmək üçün hər gün 1,5-2,5 litr su içməlidir. Orqanizmdə mayenin çatışmazlığı hətta aclığın nəzarətsiz hissi şəklində özünü göstərə bilər. Bu vəziyyətdə bir stəkan su hamburgerdən daha yaxşıdır.
Vacibdir! İnsan gərək gün ərzində 1,5-2,5 litr və ya 8-10 stəkan orta ölçülü su içsin.
İsul 5. Doyunca yatmağa çalışın
Bəziləri yuxunun metabolizmə və kilo verməyə necə təsir etdiyini anlamırlar. Lakin, müxtəlif elmi tədqiqatlar zamanı sübut edilmişdir ki, yuxunun çatışmazlığı yalnız daxili orqanların və sistemlərin işində deyil, həm də insanın çəkisinə təsir edir.
Bu maddələr mübadiləsini yavaşlatmaq və əlavə funt qazanmaq üçün etibarlı yoldur. Yuxunun azlığı leptinin səviyyəsinə mənfi təsir göstərir.Lepit iştahı və enerji istehlakını tənzimləyən hormondur.


© Qreat.az
Tarix: 2020 iyn 29 Teqlər: Baxılıb: 13
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsülliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR