Marina Korpan metodu üzrə tənəffüs gimnastikası


Nə bu gimnastika üçün (arxasında)?
Marina Korpan gimnastikası düzgün nəfəsə əsaslandırılmışdır, hansı ki, istehsalçı hesab etdiyi kimi, yalnız orqanizmin bütün sistemlərinin əsas işi olmur, həm də gözəl və qamətli bədənin girovudur. Özü Marina – kifayət qədər müvəffəqiyyətli və məşhur fitnes-məşqçidir.

O çoxdan tənəffüs tapşırıqların öyrənilməsiylə məşğul olur və yoqanın qədim təcrübələrinə əsaslanan şəxsi metodikasını hazırlaya bildi həmçinin müasir nailiyyətlər. Bundan başqa, Korpan 90-cı illərdə hazırlanmış Qriq Çaylders-dən "Bodifleks" sistemini istifadə etdi. Nəticədə özü qısa müddət üçün qız 25 kiloqram artıq çəkidən qurtuldu və başqalarına natamamlıqlarla mübarizə aparmağa kömək etməyə qərar verdi.

Marina Korpan metodu üzrə tənəffüs gimnastikası


Necə bu hərəkət edir?
Necə Marina Korpan özü bildirir, məşğuliyyətlərin əsas məqsədi – bu oksigenin çatdırılmasıdır hərfən orqanizmin bütün hissələrinə, hər onun hüceyrəsinə. Tapşırıqlar havayla ağciyərlərin maksimal doldurulmasında, həmçinin nəfəsin ləngimələrində əsasını qoyulmuşdur. Niyə bu lazımdır?

1. Birincisi, parçaları doydurmaq üçün və onların oksigenlə zənginləşdirmək üçün. Onun defisiti vaxtı oksidləşmənin prosesləri başlanır, hansılar ki, vaxtından əvvəl qocalmaya və hüceyrələrin dağıdılmasına gətirirlər.

2. İkincisi, məhz oksigenlə qarşılıqlı təsir vaxtı piyləri fəal parçalanmağa başlayırlar.

3. Üçüncüsü, belə intensiv doyma metabolizmi əhəmiyyətli dərəcədə sürətləndirməyə icazə verəcək ki, həmçinin arıqlama və bütün əhəmiyyətli orqanların fəaliyyətinin normallaşması üçün faydalıdır.


Hansı nəticələr tənəffüs gimnastika nail olmağa icazə verir?
1. Çəkinin azalması və bədənin həcmlərinin azaldılması. Artıq kiloqramlar gedir, və əzələlər daha çox dartılmış və qabarıq olur.

2. Nəfəsin funksiyalarının yaxşılaşması. Təngnəfəslik yox olacaq, nəfəs almağa başlayacaq daha çox daha asan.

3. Siz gümrahlığın yükünü alacaqsınız və özünü çox daha enerjili hiss edəcəksiniz.

4. Həzm yolunun (qarın presinin əzələlərinin gərginliyi bağırsaqların masajı kimi işləyir) işi normallaşacaq.

5. Beyinin işi normallaşacaq, axı o daha çox oksigen almağa başlayacaq. Nəticədə yaddaşı yaxşılaşacaqlar, diqqətin və reaksiya sürətinin konsentrasiyası yüksələcəklər.

6. Oksigen əsəb sisteminə bilavasitə təsiri göstərir, buna görə onun fəaliyyəti həmçinin yaxşılaşacaq. Stressə dözümlülük yüksələcək, yuxu normallaşacaq, yüksəldilmiş əsəb həyəcanlanma qabiliyyəti tədricən yox olacaq.

7. Bütün orqanizm cavanlaşacaq, nə zahirən xüsusilə gözə çarpan olacaq. Dəri sərinləşəcək, gözlərin altında dairələr və kisələr yox olacaq.


Necə məşğul olmaq?
Marina Korpanın tənəffüs gimnastikası iki istiqamət malikdir: "Bodifleks" və "Oksisayz".

"Bodifleks"
Ümumiyyətlə, "Bodifleks" sistemi çoxdan çıxdı, amma Marina Korpan onu bir az tamamladı və Rusiya qadınları üçün uyğunlaşdırdı.

Beləliklə, necə nəfəs almağ düzgündür? Dərin belə nəfəs almaq lazımdır ki, qarın çökük formanı qəbul etsin və maksimal cəlb edilsin. Sonra nəfəs vermə gedir. Onu etmək ağız vasitəsilə lazımdır, sakit və beləliklə ki, bütün oksigen yüngülləri tərk etsin.

Və "Bodifleks" texnikasına əsaslanan bəzi tapşırıqlar:

Belə nəfəs verin ki, qarın necə olursa olsun onurğaya yapışsın. 8 və ya 10 saniyədə belə vəziyyətdə saxlanın. Sonra nəfəs alın və qarını maksimal yuvarlaqlaşdıracaqsınız ki, o şişirdilsin. Başı azca qaldırın, ağız açın və dəyərli nəfəs verməni edin, bu halda "pxa" deyib. Qarın dartın, başı salacaqsınız, korpus bir az əyəcəksiniz. 10-20 təkrar yerinə yetirin.

Kürəyə uzanın və tapşırığı yerinə yetirəcəksiniz, hansı ki, əvvəlki bənddə təsvir edilmişdir. İndi nəfəs verin və qarını çəkin ki, o qabırğaların altında maksimal getsin. Əllər bədənin uzununa uzadın, sonra dartınmağa və qalxmağa çalışın. Sonra prujin kimi edin bədənlə, onu uzatmağa maksimal çalışaraq, və sonra, əksinə, necə olursa olsun toplamaq, yastılatmaq. Döşəməyə korpusu salın və nəfəs verin.


"Oksisayz"
Bu daha çox sadə və yüngül gimnastikadır, nəfəsin ləngimələrini güman etməyən. Amma bütün tapşırıqlar elastikliyin və dartılmanın artımına yönəldilmişdir, nə daha çox qısa müddət ərzində bədəni çəkməyə icazə verir.

Beləliklə, necə əsas tənəffüs tapşırığı yerinə yetirmək?

Nəfəs alın, qarını maksimal çəkin və öz yanını gərginləşin.
Üç qısa əlavə nəfəs alma edin, daha çox orqanizmin hüceyrələrini oksigenlə doydurmaq üçün.
Ağız vasitəsilə nəfəs verin, sonra üç qısa nəfəs vermə edin, yüngüllərdən tamamilə bütün karbon qazını qovmaq üçün. Yan gərgin qalmalıdır.
Rahatlayın və tapşırığı təkrarlayacaqsınız.

İndi icranın iki çətinləşdirilmiş variantı:
1. Qalxın, yanı gərginləşin, çiyinlərin eninə ayaqları yerbəyer edin və dizlərdə onları azca əyin. Əllərlə qarını tutacaqsınız və necə olursa olsun onu azca qaldırın. Onu onurğaya maksimal yaxınlaşdırıb qarını çəkin. Sonra rahatlayın.

2. Möhkəm stulun arxasına söykənin. Əvvəlcə yan, sonra sağ ayağı geri aparın . Ayaq altları bir neçə dairəvi hərəkət yerinə yetirəcəksiniz. Yan çəkin və gərginləşin. Tas tərpənməlidir. Baş yuxarı azca qaldırılmışdır, və kürək həmişə düz qalır. Və belə nəfəs almağa unutmayın, necə əsas tapşırıqda təsvir edilmişdir.


Əks göstərişlər varmı?
Aktiv məşğuliyyətlərə başlamazdan əvvəl, həkimlə məsləhətləşməyə arzu olunandır, çünki bəzi əks göstərişlər var. Belə, ürək-damarın ciddi xəstəlikləri vaxtı ehtiyatlılığı göstərməyə dəyir və tənəffüs sistemləri, belələr bronxial astma kimi, xroniki bronxit, ürək çatışmazlığı, hipertoniya, işemiya və başqaları.


Marina Korpan-dan bir neçə məsləhət:
Hər gün tapşırıqları 15 dəqiqə üzrə yerinə yetirin, səhər vaxtı daha yaxşıdır.
Suyu içməyə unutmayın.
Düzgün qidalanın və yalnız faydalı məhsullarla.

© Qreat.az
Tarix: 2017 may 4 Teqlər: Gozellik, Sağlamlıq Baxılıb: 395
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR