Tez arıqlamaq üçün idman


Tez arıqlamaq üçün idman

Arıqlamaqa ehtiyac yarandıqda, bəzi qızlar sərt pəhrizlərə əl atır, kompleks yanaşmasının effektliyini unudaraq. Hüsusi idman və fiziki yükləmələr düzgün qidayla bərabər, əla effekt yarada bilər.

İdmanla aktiv, əla əhval ruhiyyəilə və istəklə məşğul olun. Fiziki tapşırıqlar sistematik olmalıdı ki, orqanizminizi kalori yandırmasına öyrədərək, onu piy işlədici mexanizmə çevirmək üçün. Yaxşı effekt almaq üçün idmana 40 dıqıqəyə qədər sərf etmək lazımdır, yığılmış resusların əriməsi üçün bu vaxt kifayətdir.
Sürətli qrıqlamaqda idmanla yanaşı üzgüçülük, qaçış və yerimə kömək edəcək. Məşğuliyyətdən əvvəl asta templə əzələləri qızışdırmaq lazımdır. Ayaq və əl hərəkətləri edin, çömbəlmə edin və gövdəni 5 dəqiqə ərzində fırladın. Düz durun, belinizi düz tutun və ayaqları çiyin səviyəsinə goyun. Əllərinizi qabaqa, sonra yuxarı qaldırın və aşağı salın. Əllərin hər vəziyyəti üçün bu tapşırıqları iyirmi dəfə edin.

Növbəti tapşırıqı etmək üçün əvvəlki vəziyyətdə qalın. Qabağa əyilin, amma dizlər düz qalmalıdır, onları bükməyin. Çalışın dizlərinizə başınızla toxunun. Bu tapşırıqa 5 dəfədən başlayıb günə 20 dəfəyə çatdırın.

Sonra ayaqlarıvızı çiyin səviyəsinə goyaraq, sola və sağa əyilməyi başlayın. Beş tapşırəqdan başlayıb asta-asta onları 15 qədər çatdırın. Sonra düz belnən iyirmi-otuz çömbəlmə edin. Növbəti tapşırıq üçün sizə idman xalçası lazım olacaq, beliniz üstə uzanın və əllərinizi başınizin qrxasına yığışdırın. Ayaqlarınızı mökəm predmetə (divan ya çaroai qıraqına) düz vəzittətdə təsbit edin yada evdəki kimsədən ayaqlarıvızı tutmaqı xahiş edin. Bədəni oturaq vəziyyətinə gətirənə qədər qaldırın. Bu tapşöröqı 10-20 dəfə edin.

Sonra uzanan vəziyyətdə qalın və ayaqları dizlərdə bükün, çanaqı növbələ sağa və sola döndərin, əllər uzunmasına olmalıdır. Hər tərəf üçün on dönmə edin. Əvvəlki uzanan vəziyyət alın, ayaqları düz goyub qabaqa uzadın. Onları yerdən 15 santimetr hündürlüyə qaldırın. Ayaqları belə vəziyyətdə bacardıqca çox saxlayın, qarın əzələlərin gərginləşdiyini hiss edəcəksiz.

Növbəti tapşırıq hesabına ombalarınızda olan artıq piylərdən qurtulacaqsız. Yerə oturub ayaqlarınızı enni şəkildə aralayın. Yanları,ombaları və belinizi gərginləışdirin, əllərinizlə arxadan yerə dirənin. Sol ayaqın ucuna uzanın, nə qədər uzansaz o qədər yaxşıdır. Sonra əks tərəfə təkrarlayın. Ən aşaqı nöqtədə 30 saniyə özünüzü saxlayın və əvvəlki vəziyyətə qayıdın. Tapşırıqı 50 dəfə təkrar edin.

© Qreat.az
Tarix: 22-04-2015, 06:19 Teqlər: Baxılıb: 5577
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.