Pəhriz zamanə vitaminlər: Xeyirlisini necə seçmk olar


Pəhriz zamnı vitaminləri içmədikdə, orqanizmin bəzi sistemləri, hormonal sistemi həmçinin, tam fəaliyyət göstərə bilməz. Bundan əlavə, vitaminlərin qəbulu, istədiyiniz nəticəyə tez zamanda çatmaqa imkan yaradacaq.

Pəhriz zamanə vitaminlər: Xeyirlisini necə seçmk olar

A vitamini (retinol)
Bu “göz vitamini”olmaqdan əlavə, əzələ və epital toxumaların artmasına yardım edən, əsas komponentdir. Əgər siz, A vitamini korluqu çəksəz, dəriviz sallaq olacaq, əzələləriviz gücünü itirəcək, sadə fiziki tapşırıqlar isə, sizə çox çətin gələcək. Gündə 1 mq A vitamini qəbul etməklə, metabolizmin sürəti 2% artacaq, deməli pəhrizin effektliyi artacaq. Ən əsası - gündəlik dozanı aşmamaqdır. A vitamini kökün, şaftalının, bolqar bibarın, pomidorun tərkibinə daxildir.

E vitamini (tokoferol asetat)
Bu vitamin güclü antioksidantlara aiddir. Selenlə birqə o, dolmamış yağlı turşuların turşumasınə tomozlaşdırmaqına, lipid və karbohidrat mübadiləsinin normallaşmasına, reproduktiv fəaliyyətinə yol verir. Demək olarki bütün bitki yağları və çərəzlər E vitaminilə zəngindir.

B1 vitamini (tiamina xlorid)
Bu komponent, çox gözəl hüceyrələrin membranaları toksinlərdən müdafiə edir və karbohidrat mübadiləsini yaxşılaşdırır. B1 vitaminiqanda şəkərin səviyyəsini normallaşdıra bilər və iştahanə azaldır. Məhz buna görə, o arıqlamaq üçün BAƏrə daxildir. Əgər siz bir neçə preparat birdən qəbul edirsiz, artıq dərəcədə B1 vitamini almamaq üçün, həkimlə məsləhətləşin.

B12 vitamini
O, hüceyrələrin çoxalmasını kontrol edir və yağların metabolizmində iştirak edir. Onun azlıqı,sinir sistemin və boy artımın pozulmasına gətirə bilər, həmçinin qiperqlikemiyaya. B12 vitamini ciyər, balıq, süd və yumurta tərkibinə daxildir.

B6 vitamini (piridoksin)
İştahanı stabilləşdirir və metabolizmi yaxşılaşdırır. B6 vitaminin azlıqı anemiya, yorğunluq, bağırsaq pozulmasına və göz quruluquna səbəb ola bilər. Bu vitamin buğdanın, düyünün, meyvənun, tərəvəzin, yumurta sarısının və piyvə matyasının tərkibində var.

C Vitamini (askorbin turşusu)
Pəhriz zamanı immuniteti tənzimləyən, güclü antioksidantdır. Böyük miqdarda sitrus meyvələrində, kividə, qrmudda, əncildə, pomidorda və yaşıl bibarda mövcuddur.

“Əlifba” vitaminləri
İndiki zamanda,pəhriz saxlayanların arasında,”Əlifba”vitaminləri çox məşhurdu.Onları qəbul edərkən,orqanizimdə,qida həcminin məhdudlaşdırmasından yaranan,vitaminlərin və mineral maddələrin çatışmamazdıqı tamamlanır.
Bu vitamin-mineral kompleksinə,bütün lazım olan vitamin spektrı,mikro və makroelementlər,qida lifləri və orqanik turşular daxildi.Daha bir müsbət ondan ibarətdir ki,”Əlifba” polivitaminlərində,allerqik reaksiya verən,süni boyaq maddəsi yoxdur,buna görədə,sağlamlıqa zərər verməkdən qorxayaraq,onları içə bilərsiz.

© Qreat.az
Tarix: 15-01-2015, 08:57 Teqlər: Baxılıb: 949
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR