Zülal-vitamin pəhrizi: arıqlamaqın sadə üsulu


Əgər, siz tez zamanda bir neçə kilodan qurtulmaq istəyirsizsə, zülal-vitamin pəhrizi sınaqdan keçirin. Bu üsulun effektliyi ondadı ki, qısa zamanda, siz 3-4 kilo ata bilərsiz. Məsləhətlərə ciddi yanşsaz və 1 həftədən çox olmasa, orqanizminizə ziyan dəyməyəcək.Bundan əlavə, belə pəhrizi saxlamaq asandır.

Zülal-vitamin pəhrizi: arıqlamaqın sadə üsulu

Zülal-vitamin pəhrizin fəaliyyət prinsipi
Bu pəhrizdə, sizin qida rasionundan, karbohidrat və yağlar çıxarılmalıdır. Bu mono-pəhriz, tərkibində çox kalori olan və orqanizmə enerji daşıyıcısı olan ərzaqların istifadəsini məhdudlaşdıracaq. Oturaq həyat tərzi keçirən şəhər əhlin çoxusuna,bu enerji artıqdrı, və orqanizm onu işlətməyə çatdırmır. Xərclənməyən enerji ehtiyyatı, sizin böyür və qarın hissənizdə yağ qatı şəkilində yığılır.

Zülül-vitamin pəhrizinə, vitaminlərlə və zulalla-bitki və ya heyvan, zəngin olan ərzaqlar daxildir. Zülallar orqanizmə, yeni hüceyrələrin istehsalı üçün lazımdı, vitaminlər isə, immunitetin zəifləməsinə imkan vermir, vəbütün sistemin və daxili orqanların, normal həyat fəaliyyətini təmin edir.

Zülal-vitamin pəhrizinin menyusu
Pəhriz müddətini sər saxlayın və 7-10 gündən artıq istifadə etməyin (ildə 2 dəfədən çox olmaz)

Hər qida qəbulu zamanı, 200 qr ərzaq yeməlisiz. Bu miqdar, özünüzü komfortlu hiss etmək üçün yetərlidir. Sizin rasiona şit ət daxıl olmalıdır: mal əti, quşun ağ əti, dərisiz (donuz və qoyun əti istisna edilir). Əlbəttəki, dəniz məhsulları və balıqın yağsız növü olmadan olmaz, həmçin yumurtalar. Süd məhsulları: kəsmik, pendir, yağsız qatıq və yoqurtlar. Menyunu meyvə və tərəvəz əlavə olunur, kartof, banan və üzüm istisna olmaqla.

Cürbəcür sıyıqlardan, şirinniyatdan, un məmulatlarından, əl əfsus sneklərdən: çips, suxarlardan imtina etməlisiz. Qızardılmış, hisə verilmiş ət və müxtəlif yağlarda,masanızda olmamalıdır. İndiki zamanda sizə lazım olmayan iştaha gətirən, ətirli ədavalar və souslardanda imtina edin.

Gününüzü elə bölün ki, qidanı eyni vaxt aralarılə qəbul edə biləsiz, belə qəbullardan 6 olmalıdır, sonuncu isə yuxudan 3 saat əvvəl. Səhər bir dilim ət, günorta-balıq, axşam-kəsmik yeyə bilərsiz, onların arasında isə təzə meyvə və tərəvəz yeyin.

Rəylərdən bilinir ki, zülal-vitamin pəhrizi çox effektlidi və qadınlar tərəfindən yünqül keçirilir. Ona fiziki yükdə əlavə edilsə, effekt dahada güzə çarpan olacaq.

© Qreat.az
Tarix: 9-12-2014, 07:10 Teqlər: Saqlamliq, Ariqlamaq Baxılıb: 1244
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.