Əliəvi pəhriz


Əliəvi pəhriz

Tənha qadın üçün uyğun olan pəhriz, çətin ki, ərdə olan qadına uyğun olsun. Ər və uşaqlar, mono pəhrizi tuta bilməz, ya da yalnız qatıq, qaynamış su və yaşıl çay içə bilməz.

Bütün ailəni sağlamlıq ideyası, və həmçinin artıq çəkidən qurtulma sizi narahat edirsə, bütün ailəni qane edən, optimal pəhriz növü seçin.

1. ”Şorbalı”. Rasionun əsasını tərəvəz ya yağsız mal ətilə bişən bulyonlar təşkil edəcək. Onları gündə 2 dəfə yemək lazımdı-günorta və axşam. Hazırlama zamanı şotbaya, brokkoli, quşqonmaz, kök və bolqar bibəri əlavə edə bilərsiz. Kartof ümumiyyətlə yeməsəz yaxşıdır - nə bişmiş, nə qəzarılmış. Səhər yeməyinə ər və uşaqlara bişmiş soyudulmuş ətlə buterbrod edin, özünüz isə (aclıq hissi əziyyət vermirsə) bir stəkan 1%-lik qatıqla kifayətlənin. Şam yeməyində zeytun yağı əlavə edilmiş təzə tərəvəz salatı hazırlaya bilərsiz. Belə qidailə olan pəhriz 2 həftəyə hesablanıb.

2. ”Balıqlı”. Kişilərə və uşaqlara bu pəhriz çox xoşuna gələcək. Həmdə ki, o çox heyirlidir- balıq və balıq ərzaqlarılə əsaslanmış menyu, fosfor və kalsium çatışmamazlıqını doldurmaqda yardım edəcək. Bir həftə ərzində şam yeməyində balıq şorbası ,tomatlı balıqlı şorba, qırmızı balıqlı kərəyağlı şorba yeyin (hazırlayarkən yağsız qaymaqdan istifadə edin). Ən yaxşı nahar,qrildə ya buharda bişmiş dəniz dili ya tiləpiya filesi olacaq. Şirinniyat istəyini,şəkərsiz ev limonadı yatızdıracaq.

3. ”Taxıllı”. 1,5 həftəyə 2-3 kilo artıq şəki atmaqın və orqanizmi şlaklardan təmizləməyin gözəl üsuludur. Sıyıqlara bu pəhrizdə mərkəzi yer ayrılıb. Yulaf, darı, arpa-naksimum toxluq və xeyirliyin minimum kalorisi! Tort ya dondurma istədikdə, müsli batonunu yeyin. Səhər yeməyindən əvvəl bir stəkan limonlu qaynamış su için, əri və uşaqları yulaf peçenilə yağsız süd sevindirəcək. Artıq, belə qidalanmanın ikinci günü, sizi yüngüllük və həzm sistemində problemin olmamaqı sevindirəcək.

© Qreat.az
Tarix: 12-09-2014, 08:21 Teqlər: Saqlamliq, Ariqlamaq Baxılıb: 1537
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.