Yulaf pəhrizin üstünlükləri



Yulaf pəhrizin üstünlükləri

Pəhrizlərin müxtəlifliyi arasında, hərdən seçim etmək çətindir. Və belə olduqda seçiminizi artıq çəki problemini həll rdən və sağlamlıqı möhkəmlədən birində dayanmaq olar. Bu hüsusiyyətlər yulaf pəhrizində var. Onun bütün üstünlüklərini yoxlamaq üçün-özündə sınamaqa dəyər.

Yulaf pəhrizi artıq çəki, ürək-damar pozuntuları olduqda, həmçinin du xəstəliklərin profilaktikasında xeyirlidir. Dəri, saç və dırnaqların vəziyyətinə müsbət təsir göstərir, çünki yulafın tərkibində, onların gözəlliyi üçün lazım olan vitamin və mikroelementlər var. Yulaf, zülal, yağ, karbohidrat, A, E, B1 ,B2 ,D vitaminləri, kalium duzu, maqnium, fosfor, kalsium, natrium, kobalt, sink, maqnium, həmçinin metionin və polifenolla zəngindir. Belə zəngin tərkibə səbəb, orqanizim bütün pəhriz vaxtı lazımlı maddələrdə kəskin defisit hiss etmir.

Yulaf kobud lifli qida sayılır. Bu mədə-bağırsaq sistemin fəaliyyətinə yaxşı təsir edir. Pörtmə zamanı yaranan selik, mədə və baöırsaqın divarlarını bürüyür, sellüloz isə şotka effekti yaradır.

Bağırsaqda illərlə yaranan və özünə çoxlu zəhərlii maddələr hopduran, ifrazat daşlarını yumuşaldərək, o bütün zərəri birləşdirir və bayra çıxardır və beləliklə hər gün bütün pəhriz ərzində.

Hətta az miqdarda pörtləmiş yulaf çəngələri toxluq hissi yaradır. Birincisi, bu sellülozun yüksək tərkibindən və onun sonradan mədədə şişməyindən, ikincisi, onun uzun müddətli həzmindən, üçüncüsü isə, orqanizmin lazım olan maddələrlə dolmasından aslıdır.

Yulaf pəhrizin növbəti üstünlüyü onun qənaətli olmaqıdır. Meyvə, tərəvəz, süd məhsulları və başqa ərzaqlar istifadə edilən diqər pəhrizlərlə müqayisədə-yulaf qiymətdə daha uduşludur.

Yulaf pəhrizin üstünlüklərinə baxmayaraq, onun qüsurlarıda var. Misal üçün, tam-çünki pörtləmiş çəngələrə və bişmiş sıyığa, nə duz, nə şəkər, nə yağ əlavə etmirlər, yanı xörəyin dadını yaxşılaşdıran heç bir şey yoxduк. Yeganə yüngülləşdirici şərt, ürək-damar problemləri olanda yağsız süd ya kişmişlə(bal) qarışdırmaq olar.

Yulaf pəhrizin müddəti 1 aydıк, onun bir həftəsi 6 dəfəlik yulaf çəngələrin yada yarım stəkan sıyığ və eyni miqdarda su (süd) qarışımın istifadəsindən ibarətdi. Qalan 3 həftə yulaf gündə 3 dəfə istifadə olunur, fasilədə isə giləmeyvələr, tərəvəz və meyvələr, yemiş, üzüm, banan, kartof və diqər kalorili ərzaqlar istisna olmaqla, icazə verilir. Bundan əlavə yeməkdən 30 dəqiqə əvvəl su içmək lazımdır. Pəhriz bitdikdən sonra, heç olmazsa səhərlər yulaf yeməyə davam etmək xeyirlidir.

Yulaf istifadəsindən sonra diskomfort və ağrılar yaranıbsa-həzm sistemini möhkəmliyini yoxlamaqa dəyməz. Mədə və bağırsaqın qizli xəstəlikləri məhz bu pəhriz zamanı ortaya çıxa bilər, ona görə onu təxirə salın və arıqlamaqnan yox, sağlamlıqnan məşğul olun.

© Qreat.az
Tarix: 10-09-2014, 10:23 Teqlər: Saqlamliq, Ariqlamaq, Meslehetler, Maraqli, Qadinlar Baxılıb: 1355
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.