Qadınlar üçün 6 vitamin


Qadınlar üçün 6 vitamin


Müəyyən vitaminlər qrupu var, qadın orqanizminə sadəcə lazımdır.
Bu vitaminləri tez-tez gündəlik rasionumuza daxil etməliyik.

1) A vitamini

Şübhəsiz vitamin A – orqanizminə ən lazım olan vitaminlərdən biridir. Beta-karotin, hansı ki, vitamin A-ya deyişilir, sümüklərin və yumşaq parçaların sağlamlığını dəstəkləməyə kömək edir. Yeni hüceyrələrin inkişafı üçün zəruridir.
Onun çatışmazlığı nəticəsində insan orqanizmi zəifləyir - dəri quruyur, dırnaqlar sınır, Saçlar öz parlaqlığını itirir və tökülür, döyənək (mazol) və kəpək əmələ gəlir, gözlər zəifləyir.

Mənbə:qaraciyər, balıq yağı, kök, yunan qabağı, kərə yağı, balqabaq, süd, yumurta sarısı, ispanaq, cəfəri, qarpız, ərik – vitamin A-ın mənbələridir.

Gündəlik qəbul miqdarı: 1 mq.


2) B1 vitamin

Əhvalın yaxşılaşmasında, ürək və qan damarlarının yaxşı işləməsində böyük rol oynayır. B1 vitamin çatışmazlığı yuxusuzluğa, iştahsızlığa, əsəbiliyə gətirib çıxarır.

Mənbə: qəhvəyi düyü, kəpəkli çörək, qarabaşaq (qreçka), gavalı, qoz-fındıq, balıq, ət.

Miqdarı: 2-3mq.


3) B6 vitamini

Folio turşusu, və ya B6 vitamini – qadın orqanizminə lazımlı vitamindir. Maddələr mübadiləsini stimullaşdırır, B6 əsəb və immun sistemləri üçün, həmçinin qırmızı hüceyrələrin hazırlanması və üçün çox əhəmiyyətlidir. Əgər siz – hamiləsiniz və ya hamilə olmağa çalışırsınız B6 Vitamini yalnız sizə yox, həm də sizin körpənizə son dərəcə lazımlıdır.

Mənbə: dənli paxlalılar, banan, yumurta, balıq, karof, ciyər, çiyələk

Miqdar: 2mq.


4) C vitamini

Vitamin C – bakteriyalara və viruslara qarşı durmağa immun sisteminin qabiliyyətini təmin edir, və orqanizmi xəstəliklərdən sonra bərpasını sürətləndirir. Vitamin C həmçinin streslə mübarizədə kömək edir. Kollagenin və elastinin formalaşması üçün vacibdir. Çünki kollagen və elastin dərimizin formasını stressdən qoruyur.

Mənbə:duzlu kələm, qara qarağat, sitruslar, kivi, pomidorlar, kartof, istiot, çiyələk.

Miqdarı:60 mq.


5) E vitamini

Vitamin E – qadınlar üçün çox faydalı əhəmiyyətli antioksidləşdiricidir. O orqanizmin qocalma proseslərini yavaşıtmağa bacarıqlıdır. Vitamin E-nin çatışmazlığı nəticəsində dəri tez qocalır və piqment ləkələri əmələ gəlir. Vitamin E həmçinin mədəylə problemlər vaxtı kömək edir.

Mənbə:kəpək, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, balıq piyi, bitki yağı, günəbaxan tumu, qoz-fındıq, dənli bitkilər.

Miqdarı:8 mq.


6) D vitamini
Məna kəsb etmir, neçə yaşınız var, vitamin D istənilən yaşda qadın orqanizminə lazımdır. Vitamin D sümüklərin formalaşmasında çox yaxşı kömək edir. Onun əsas vəzifəsi bədəndəki sümük və dişlər üçün vacib olan kalsiumu udmağa kömək etməkdir Əgər sizə vitamin D çatmırsa, küçəyə çıxın, günəş – bu vitaminin mənbəyidir.

Mənbə:Onu günəş şüaları əmələ gətirir. O həm də süd məhsullarında, bitki və kərə yağının, balığın tərkibində olur.

© Qreat.az
Tarix: 22-05-2014, 13:38 Teqlər: Saqlamliq Baxılıb: 2540
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.