Necə beyinin qocalmasını dayandırmaq olar


Necə beyinin qocalmasını dayandırmaq olar
...


1. Gəz, rəqs et, oyna… hərəkət et!
Nə vaxt ki, sən hərəkət edirsən, orqanizm amiloidin zülali fraqmentindən qurtulur, hansı ki, beyində yığıla bilər və Alsqeymer xəstəliyinin inkişafıyla bağlıdır. Dərmanlar, hansılar ki, bunu etməyə kömək edirlər, mövcud deyil, yalnız hərəkət kömək edir. Statistika göstərir ki, aktiv insanlarda 35% beyin funksiyalarının azalmasının riski aşağıd;r, nə qədər onlarda, kim oturaq həyat tərzini aparır. (Hətta mətbəxdə buna görə daha tez-tez gəzməyə çıx, rəqs etməyə utanma!), itlə oyna, dostlarla rast görüş, idman zalına get.

2. Dünyanın götürməsini dəyişdir
Əgər məsələ beyinə daim vermək, demensiya riski güclü enir. Xeyr, danışıq heç də deyil krossvordlar haqqında, və yeninin öyrənilməsi haqqında ki, bunda beyinin müxtəlif hissələri iştirak etsin və yeni neyron zəncirlər yaradılsınlar. Özünə iki yol təsəvvür et, hansılardan ki, biri dalan tərəfindən qurtarır, və başqada dolay yollar var. Əgər sən kiminsə adını xatırlamaq istəyirsənsə, beyin dalana qədər "keçə" və xatırlamaya bilər, və trayektoriyanı dəyişdirə və cavabı tapa bilər. Bunun üçün məşqlər lazımdır. Kitabı oxuyaraq, personajların xarakterləri haqqında düşün. Diqqəti tələb edən mürəkkəb yeməkləri hazırlamağa oxu. Yeni bilikləri al. Və — məzəli, amma işləyir!— hansısa bir vaxt ümumiyyətlə heç nə haqqında düşünməməyi öyrən. Nəfəsə fokuslan, artıq yükdən beyini azad etməyə çalış.

3. O qədər yat, nə qədər lazımdır
Daimi doyunca yatmama vaxtı beyinin potensialının hissəsi itir. Yuxuda beyin özünün daxilində "təmizləməylə" məşğul olur. Ona görə yuxunu prioritetlərdən biri et və bunu zəiflik hesab etmə. Yuxuya çəkilməyə qədər bir yarım saat əvvəl zəngli saatı qoy, zəng üzrə hazırlanmağa başlamaq üçün. Onda sənə səhərlə təcili axtarmaq lazım olmayacaq ki, işə geyinmək, və ya bütün ev üzrə əhəmiyyətli sənədləri yığmaq.

4. Düzgün qidalan
Məhsul yoxdur, hansı ki, demensiyadan qaçmağa kömək edərdi zəmanətli, amma sağlam qida yemək həmişə faydalıdır. Ona diqqəti yönəlt ki, rasionda zəngin giləmeyvənin antioksidləşdiricisi olsunlar, tərəvəzlər, balıq, dənlər. Əlavə edilmiş şəkərlə və transjirlərlə məhsullardan çəkin. Bu beyinlə problemlərin riskini iki dəfə azaltmağa kömək edəcək, orqanizm üçün üstünlüklər haqqında heç demirəm bütovlükdə.

© Qreat.az
Tarix: 2018 avq 16 Teqlər: Maraqli Baxılıb: 284
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR