Necə vaxtında qanazlığını müəyyən etmək olar (dəmirin defisiti)


1. Onu yemək istəyirsən ki, nəyi olmaz
Məsələn, torpağı. Həmçinin karton, kağızı, yuyucu toz. Mürəkkəb hadisələrdə bu əsl xəstəliyə çevrilir, hansını ki, "pica" adlandırırlar. Onu diaqnoz qoymaq çətindir, bir halda ki, insanlar yeyilməyən şeylərin yeməsinə çəkmədə etiraf edilməyi arzu etmirlər. Dəmirin səviyyəsinin qaldırması bu problemi tez-tez həll edir.

2. Səndə tezsınan dırnaqlardı
Əgər belə əvvəl deyildisə, və indi onlar daim qırılırlar, həm də və kutikul pərdə (dəri üstü) ərazidə çökükdür — deməli, ehtimal ki, səndə qanazlığıdır.

Necə vaxtında qanazlığını müəyyən etmək olar (dəmirin defisiti)
...


3. Dodaqlar quru oldu və çatlayırlar
Xüsusilə bu guşələrdə gözə çarpandır(xeylit). Yemək çətin olur, gülümsəmək və hətta danışmaq. Təxminən xeylitla insanların yarısına orqanizmdə dəmirin çatışmazlığı diaqnoz qoyulmuşdur. Bu halda məlhəmlərin və kremlərin köməyi ilə müalicə effektsiz olacaq.

4. Ayaqlar dincliyi istəmir
Əgər sən stulda oturursansa və daimi ayaqlarla hərəkətə gətirmək ehtiyacını hiss edirsənsə, səndə narahat ayaqların sindromu ola bilər. Bu vəziyyətin səbəbi aydınlaşdırılmamışdır, amma hesab edilir ki, dəmirin defisiti buna günahkardır. İştirakla tədqiqat qanazlığıyla 251 insan göstərdi ki, hər kəs dördüncü bu sindromla əzab çəkir — və bu 9 dəfə çoxdur adi göstəricilərdən!

5. Dil agrıyır
Ağrılıdır yemək və onun səthinin strukturu dəyişir. O yanır və sanki ağızda yerləşmir. Və bölüklərin özü sanki qurudu və öz funksiyalarını daha yerinə yetirmək istəmir.

5. Buz yemək istəyirsən
Bu dəmirin güclü defisitini göstərən birinci bənddən nasazlığın şəxsi formasıdır. Buz onlar yeyir, kimdə dil ağrıyır .

Necə rasiona dəmiri əlavə etmək?
Əgər sən özündə bu simptomları müşahidə edirsənsə və ya, məsələn, güclü yorulursan, mümkündür, dəmirin səviyyəsini yoxlamağa dəyir.

Hər şeydən əvvəl, həkimə baş çək və qanın analizini ver. Özün dərmanları təyin etmə — dəmirin dozasının aşılması həmçinin təhlükəlidir. Qarında ağrı kimi əlavə təsirlər çıxa bilərlər, ürək bulanmaları və qaraciyərlə problemlər.

Əmin ol ki, sən məhsulları yeyirsən, zəngin dəmirlə. Qadınlara gündə (27 mq — hamilə) ən azı 18 mq dəmir almaq lazımdır, və kişilərə kifayətdir 8 mq. Budur dəmirin yüksək məzmunuyla bəzi məhsullar: qarabaşaq, qaraciyər, istridyələr, mal əti, balıq, toyuq, Paxlalar, acı şokolad. Dəmirə ən yaxşı mənimsəmə üçün vitamin C-i mütləq əlavə et. Çay və qəhvə yeməkdən sonra saat sonra içmək daha yaxşıdır — onlar orqanizmə dəmiri çıxartmağa mane olurlar.

© Qreat.az
Tarix: 2018 iyl 2 Teqlər: Qidalanma, Sağlamlıq Baxılıb: 156
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR