Hıçqırıqdan qurtulmaq üçün 10 üsul


Hıçqırıqdan qurtulmaq üçün 10 üsul
...


1. Adi mineral su hıçqırığın qarşısını almağa əla kömək edir. Sizə stəkanı sərin qaz vurulmuş mayeylə doldurmamaq lazımdır, və sonra 10 böyük qurtum etmək. Bu halda dayanacaqları etməmək əhəmiyyətlidir. Alternativ kimi içkini nazik saman vasitəsilə 200 ml belə üsulla içmək. Həmçinin qeyri-adi metodu yoxlaya bilərsiniz, hansı ki, əllərin köməyi olmadan stəkandan mayeni içməyi təklif edir. Bütün bu üsullar hıçqırığın neytrallaşdırılmasına yönəldilmiş ümumi əlverişli təsirə malikdir.

2. Daha bir təsirli hıçqırıqdan qurtulma üçün üsul burunun və ağızın iki əllə eyni zamanda olan bağlanması hesab edilir. Sonra dərin nəfəs almanı və nəfəs verməni etməyə başlayın. Belə üsula hıçqırıq iki dəqiqə ərzində keçəcək.

3. Hıçqırıqdan qurtulmaq üçün, nəfəs almanı edin və o vaxta qədər nəfəsi saxlayacaqsınız, nə qədər dözə biləcəksiniz. Bundan sonra nəfəs verin. Bu anda ağciyərlər karbon qazını çıxarmağa başlayır, hansı ki, diafraqmanın zəiflənməsinə imkan yaradır. Belə üsulu əlavə etmək çeçələ barmaqlarla böyük barmaqların hər iki əlində nəfəsin və birləşmənin eyni zamanda olan saxlanması kömək edəcək. Hıçqırıq belə tapşırıqların bir neçə təkrarı vasitəsilə keçir.

4. Şirinliklərin həvəskarları üçün hıçqırıqdan tez qurtulmaq yerfındığı yağının, balın və ya dondurmanın xörək qaşığı kömək edəcək. Bunun üçün sadəcə onları ağızda qoyun və yavaş-yavaş çəkməyə başlayın. Belə hərəkət sakitləşdirici diafraqmaya hərəkət edir. Hıçqırıq bir neçə dəqiqə ərzində durur.

5. Adi şəkərdən istifadə hıçqırığın qarşısının alınmasının təsirli və effektiv üsulu hesab edilir. Sadəcə qənd qumunun bir çimdiyini götürün, dil mərkəzinə qoyun, və (amma) sonra udacaqsınız.

6. Əgər acı və ya turş məhsulu yesəz, onda həmçinin hıçqırmağa dayanmağa sürətli bacaracaqsınız. Yardıma əhəngin, limonun və ya qreypfrutun şirəsi sizə gələcəklər. Dadın kəskin ziddiyyəti diafraqmaya şok təsirini göstərir və bununla onun təlaşlı spazmalarının qarşısını alır.

7. Kağız paketə nəfəs köhnə, amma təsirli üsul hesab edilir. Belə metoddan istifadə edərək, siz daha çox karbon qazı nəfəs alacaqsınız, nə qədər oksigen. Belə xüsusi tənəffüs texnika iki dəqiqə sonra sizi hıçqırıqdan qurtaracaq.

8. Hıçqırığın qarşısının alınması üçün daha bir üsul mövcuddur. Amma onu yerinə yetirmək təklikdə dəyir. Bunun üçün dili maksimal çıxardacaqsınız və ona qədər xəyalən hesab etməyə başlayın. Belə tapşırıq diafraqmanın spazmalarını yüngülləşdirəcək, və hıçqırmalardan tamamilə qurtaracaq.

9. Əgər bədənin uyğun olan vəziyyətini tutsaz, onda həmçinin hıçqırmadan qurtulmağ alınacaq. Bunun üçün divana oturun və sinəyə ayaqları azca qaldırın. Sonra dizləri əllərlə bərk qucaqlayın. Bir neçə dəqiqə belə pozada oturun, və siz tezliklə nəticəni əvəz edəcəksiniz.

10. Yerdən jim vurma və ya pres üçün məşqlər həmçinin hıçqırıqdan çox gözəl vasitədir. Bu fiziki tapşırıqları yerinə yetirməyə davam edin nə qədər ki, diafraqmanın bu təlaşlı ixtisarlarının tam yox olmasını hiss etməyəcəksiniz.

© Qreat.az
Tarix: 2018 yan 27 Teqlər: Sağlamlıq, Meslehetler Baxılıb: 163
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR