Həftəlik pəhriz qidalanması


Pəhriz qidalanmasının altında konkret insan üçün faydalılar nəzərdə tutulur tövsiyələr, sistem və qidalanmanın rasionu, hansılar ki, seçilmişdir və təşkil edilmişdir, dietoloqların yığılmış biliklərinə əsaslanaraq. Pəhriz qidalanmasını hazırlamaq üçün, mütəxəssisə müraciət etmək olar, və bunu sərbəst etmək olar , müəyyən qaydalara tərəfdar olaraq.

Həftəlik pəhriz qidalanması

Birincisi ki, bir çox bədənlər enməyə başlasın, kalorilərin birgünlük həcmini azaldacaqsınız. Qadınlar üçün - ən çox 1200, kişilər üçün - 1500 kilokolori. Qidalanmanın belə rejimi sizə həftədə 350-500 qram arıqlamağa icazə verəcək.
İkincisi, keyfiyyəti və yeməyin miqdarını izləyin. Yarımfabrikatları və sürətli hazırlığın məhsullarını unudun. Həmçinin konservlərdən və marinadlardan imtina edin.

Üçüncüsü, qidanın hazırlanması vaxtı duzu, şəkəri və ədviyyatları tətbiq etməyin. Onları limon şirəsiylə, alma sirkəsiylə və balla əvəz edin.

Dördüncüsü, hansı müxtəlif və dəyərli pəhriz qidalanması nə idi, orqanizm vitaminlərin və mikroelementlərin çatışmazlığını sınayacaq. Buna görə vitaminli kompleksləri mütləq qəbul edin.

Beşincisi, daha çox təmiz su için - gündə ən azı 2 litr.

Həftəyə nümunəvi pəhriz menyusu

Bazar ertəsi: səhər yeməyi - düyülər və ya yağsız ilıq südlə doldurulmuş qarğıdalı lopası və şəkərsiz çay, nahar - düyü, qaynadılmış toyuq, 1 pomidor və qara çörəyin 1 tikəsi, şam yeməyi - tərəvəzlərlə qaynadılmış kalmarlardır və yağsız yoqurtdur.

Çərşənbə axşamı: bişirilmiş balıq, tərəvəzlər, qaynadılmış toyuq, göyərti, meyvələr, ot çayı və qəhvəyi düyü. Öz mülahizəsinə bu məhsulları kombinasiya edin.

Çərşənbə: səhər yeməyi - omletdir, nahar - göbələklərlə və ya düyüylə qaynadılmış ətdir, şam yeməyi - kefirin stəkanıdır.

Cümə axşamının, cümə gününün və şənbə gününün menyusu bütün əvvəlki günləri təkrarlayır. İstək ilə ona daxil edə bilərsiniz başqa məhsulları, məsələn, yaşıl salat, çuğundur salatı, kələm salatı və s. unutmayın və almaların xeyirinə və sitrusları.

Bazar günü: səhər yeməyi - yağsızlaşdırılmış südlə tökülmüş fındıqlarla və ya meyvələrlə təzə şirənin və müslinin stəkanıdır, nahar - balıqla tərəvəzlərdən və düyüdən şorbadır, şam yeməyi - meyvələrdir və yaşıl çaydır.

Düzgün təşkil edilmiş pəhriz menyusu, zərərli vərdişlərdən imtina və aktiv həyat tərzi arıqlamanın və cavanlığın və gözəlliyin saxlanılmasının effektiv vasitəsidir.

© Qreat.az
Tarix: 8-09-2016, 11:19 Teqlər: Maraqli, Ariqlamaq Baxılıb: 279
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.