Ombalar üçün tapşırıqlar: ev şəraitində məşğuliyyətlər üçün top-5


Fiquru qamətli etmək üçün və ombaları dartmaq üçün, qızlar kosmetoloqların, diyetoloqlar və hətta cərrahların köməyinə qaçırlar. Ancaq müxtəlif prosedurlar və pəhrizlər həmişə arzu olunan nəticələri vermir, və arıqlamış yan dəyirmi və elastik olmur. Ombaların həqiqətən də gözəl olması üçün, bu sahənin əzələlərinin hazırlamasına yönəldilmiş fiziki tapşırıqlar lazımdır.

Ombalar üçün tapşırıqlar: ev şəraitində məşğuliyyətlər üçün top-5

Bədənin açılışmasından məşqləri başlayın. 10 dəqiqə ərzində qısa skamyaya və ya pilləyə qalxın və düşün. Tamamlanmada qaçışa keçirsiniz.
Öz qidalanmanıza diqqət yönəldin. Sağlam qidanı istifadə edin, gözəl fiqura malik olmaq üçün və tapşırıqların effektivliyini gücləndirmək üçün. Bütün istifadə edilən kaloriləri izləyin, axı onların artığı ombalarda piyə çevriləcək. Bir dəfəyə həddən artıq çox qida yemək vərdişindən imtina edin. Bilin, nə qədər siz yeyirsiniz. Məşqlər yaxşı nəticəni verəcək, əgər siz öz orqanizminizi lazımsız kalorilərlə həddən artıq yükləməyə dayanacaqsınızsa.
Gözəl ombalar üçün tapşırıqlar dartmalıdır bir neçə zonanı eyni zamanda. Arzu olunan nəticənin nailiyyəti üçün qısa vaxtda belə qəbullardan fəal istifadə etmək lazımdır, pəncələrin vəziyyətinin, aparmanın və ya bir toplu burunun dəyişikliyi kimi.

Tapşırıq №1

Bu tapşırıq yastı yanın çəkməsi üçün yerinə yetirilir. Onu etmək vəziyyətdə kürəkdə uzanaraq lazımdır. Ayaqlar çiyinlərdən bir qədər daha geniş uzanmalıdır, əllər tərəflərə açılmışdır. Dizlərdə ayaqları belə əyin ki, 60 dərəcədə bucaq yaransın. Pol üzərində tası azca qaldırın. Öz yanının onun gücüylə salın, sonra yenidən qaldırın. 30 dəfə tapşırığı təkrarlayın.

Bundan sonra əzələlərə istirahət etməyə imkan verin və növbəti yanaşmaya başlaya bilərsiniz. Hərəkətləri izləyin, tası çox yavaş-yavaş salın ki, bu ətalət üzrə olmasın. Endirmə sağrı əzələlərinin gərginliyinin hesabına olmalıdır.

Tapşırıq №2

Qarına uzanın. Qıfıla əlləri birləşdirin və onları çənənin altında qoyun. Lazımdır, dizlərdə ayaqları əyərək, yana qədər dabanlarla çıxartmağa, amma bunu etməməyə çalışmaq lazımdır. Ritmik və tez tapşırığı yerinə yetirin, 50 dəfədən az olmasın. Bu tapşırığın müntəzəm icrası böyük sağrı əzələsini yaxşı hazırlayır.

Tapşırıq №3

Qarına uzanın və dizlərdə ayaqları belə əyin ki, onların aşağı hissəsi Pola perpendikulyar olsun. Əllər həminki vəziyyəti tutmalıdır ki, və əvvəlki tapşırıqda. Bu halda yanın əzələlərini dartaraq iki santimetrdə Poldan dizləri qopardın. Qopartmanı yavaş-yavaş yerinə yetirin, kəskin hərəkətlərsiz. diz fincanını zədələməmək üçün, hamar onları salın. 10 dəfə üzrə üç yanaşma edin.
Ardıcıllığı unutmayın. Qeyri-dövri, qarma-qarışıq tapşırıqlar gözəl elastik yanın nailiyyətinə gedən yolda maneə olacaqlar.

Tapşırıq №4

Dizlərə qalxın. Ayağı geri aparıb Pola əllərlə söykənin. Diz və aparılmış məhdudluğun corabı döşəməyə baxmalıdır. Bu ayağı qaldırın, sağrı əzələsini maksimal dartaraq, və salın. Nəzərə alın ki, ayağı atmaq olmaz. Əks təqdirdə dizi zədələmək, və tapşırığın icra edilməsindən lazımlı effekt almamaq olar. Hər ayaq üçün 25 dəfə üzrə iki yanaşma edin.

Tapşırıq №5

Həminki başlanğıc vəziyyəti tutun, hansı əvvəlki tapşırıqda idi, yalnız əllərə söykənməyin. Azca əyilmiş ayağı yuxarı yavaş-yavaş qaldırın və salın. Ayağı atmayın, qalxmada əzələlərin gərginliyi hiss edin. Hər ayaq üçün 25 təkrar üzrə iki yanaşma edin.


© Qreat.az
Tarix: 9-07-2016, 14:51 Teqlər: Maraqli Baxılıb: 1268
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.