Necə əyri ayaqları düzəltmək olar?


Çox qızlar düz ayaqları arzu edirlər və buna görə hər şeyə hazırdır, hətta əməliyyata. Amma cərrahlıq müdaxiləsi - bu yalnız üsullarından biridir ayaqları düzəltmək üçün. Sizin ayaqlarınızı qamətli etmək özünüz evdə bacararsınız və cəmi bir neçə sadə tapşırıq yerinə yetirərək.

Necə əyri ayaqları düzəltmək olar?

Əməliyyatın sizə lazım olub-olmamaqını müəyyən etmək kifayət qədər sadədir. Kürəyə uzanın və ayaqları uzadın. Belə vəziyyətdə ayaqların X-ı forması tamamilə normaldır. Ayaqları əyin - ombalar paralel olmalıdır. Yüklənmə zamanı nisbətən şaquli vəziyyətin ayaqlarının normal əyriliyi 15 dərəcədən daha çox olmamalıdır. Əgər sizin ayaqlarınızın əyriliyi 15 dərəcədən çoxdursa, onda cərrahlıq müdaxiləsi qaçılmazdır. Əgər azdırsa, onda sizdə yalnız kapsul-bənd aparatı pisdir və ayaqların formasını düzəltmək gimnastikanın və masajın köməyi ilə olar.
Ayaqların düzəldilməsi üçün tapşırıqlarla tənbəllik etmədən məşğul olmaq özünü əsirgəmədən hər gün. Əgər siz belə məşğuliyyətlərlə əziyyət çəkmək istəmirsinizsə - özünüzü belə sevin, və bu məsələyə daha qayıtmayın.

1. Çox sadə birinci tapşırıq. Üç yerdə ayaqları bağlayın. Bunu şərf və ya başqa xoş parça ilə etmək daha yaxşıdır, hansı ki, dərini kəsmir. Oturun və ayaqları düzəldin. Barmaqlara qədər əllərlə çatmağa çalışın, bu halda kürəyi əyməyin. Bu anda sizin tasınız düz ayaqlar üçün lazımlı vəziyyətə təzədən qurulur. Zamanla siz xirşıldamalar hiss edəcəksiniz. Qorxmayın, bu normaldır və ağrılı deyil.

2. Ayaqları düz etmək üçün bütovlükdə yeni görünüş yaratmaq, bütün orqanizmi yenidən qurmaq lazımdır. Onurğa böyük rolu oynayır. Daha çox turnikdə asılırsınız. Heç vaxt ondan kəskin hoppanmayın, çünki köndələn tirdə o dartılır və dik durur, və bu halda sizin kürəyinizi məhv edərək enmələr dəqiqəsində kəskin geri olur.

3. Tasın sümüklərini "tərpətmək" lazımdır, yoxsa tapşırıqlardan effekt görməyəcəksiniz. Göbək rəqsi çox yaxşı kömək edir. Əgər sizdə rəqslər məktəbinə getmək imkanı yoxdursa, onda bununla sərbəst məşğul olun. İnternetdə öyrədən videonun sayəsində, siz şərq rəqsinin əsaslarını anlaya bilərsiniz.

4. Döşəmədə ayaqyalın olun. Çiyinlərdən daha geniş ayaqları qoyun. 10 dəfə yavaş-yavaş çömbəlin. İstirahəti unutmayın. Nə vaxt ki, bu tapşırıq sizin üçün artıq asan olacaq, həmçinin özünü barmaqlara etməyə başlayın.

5. İki əl və iki ayaq üstə yerdə durun və dizdə ayaqları əyin. Bu halda kürülərdə oturmaq lazım deyil, döşəmədə oturmaq lazımdır. Bu tapşırıq əzələləri dartır, onları əzilməmiş və diyirlədilmiş, uzun və gözəl edərək.

6. Kürəyə uzanın. Dizlərdə əyilmiş divara ayaqlarla dirənin və ona 10 saniyə ərzində təzyiq göstərirsiniz. 5 saniyədə fasiləylə 10 dəfə bu tapşırığı yerinə yetirin. Əgər tənbəllik etməsəniz və kifayət qədər darıxdırıcı tapşırıqdan şikayət etməsəniz, onda nəticə özünü gözləməyə məcbur etməyəcək.

Ehtiyatlı olun! Ayaqların dartmasıyla tapşırıqlar cərrahın uyğunlaşdırılmasıyla yerinə yetirmək lazımdır, yoxsa cür siz oynaqlara zərər vura bilərsiniz. Qalan tapşırıqlar haqqında yaxşı məşqçiylə məsləhətləşin. Əks təqdirdə siz əzələlərin əks tərəfə yığmağa maliksiniz və sizin ayaqlarınızın əyriliyi daha gözə çarpan ola bilər.


© Qreat.az
Tarix: 26-06-2016, 14:15 Teqlər: Maraqli, Meslehetler Baxılıb: 2740
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR