Ayaqları necə arıqlatmaq olar?


Ayaqları necə arıqlatmaq olar?

İstənilən qadın qamətli ayaqlara malik olmaq istəyir, gözəl görünmək üçün. Kimsə pəhrizlərdə oturur, kimsə dartan paltar geyinir. Ancaq fiziki fəallıq - həmi sürətli, həm də dözümlü nəticəyə nail olmamaq üçün optimal üsuldur.

Birincisi, öz sualınıza cavab verin, həqiqətənmi sizin ayaqlar kökdür, və ya onlar sadəcə anadangəlmə möhkəmdilər. Tez-tez qızlar arıqlamağa çalışırlar, hərçənd bunda heç bir ehtiyac yoxdur. Onlar qamətli ola bilərlər, amma özülərində hansısa bir artıq kiloqramları görürlər. Əgər siz nəticəyə gəldinizsə ki, ayaqların artıq ölcüləri var, hərəkətlərə başlayın.

Bir halda ki, sizin hədəfiniz - ayaqların arıqlanmasıdır, aşkar və doğru vasitə - əlbəttə, qaçışdır. O qısa müddətə artıq kiloqramları itirməyə icazə verir. Əgər hansısa bir səbəblərdən siz küçədə qaçmaq istəmirsinizsə, bunu qaçış yolunda(trenajorda) evdə etmək olar. Axrıncı variant kimi, sadəcə işə və ya digər yerə piyada gedirsiniz. Nə qədər tez-tez gəzintilər, o qədər əzələlərdən və ayaqlardan daha qamətlidən daha möhkəm.

Velosiped sürmə - əla səbəbdir yayda idmanla məşğul olmaq və ayaqlara eyni zamanda cazibədar görünüşü vermək üçün. Bura idman zalında velotrenajorlarda məşğuliyyətləridə aiddir, həmçinin "velosiped" tapşırığı, hansı ki, kürəkdə uzanaraq yerinə yetirilir. Bütün bədən üçün faydalıdı, hovuzda üzgüçülük, bütün il əlçatandır. Həmahəngliyə həmçinin yoqa imkan yaradır, amma nəticə ani olmayacaq: yalnız sistematik düzgün məşğuliyyətlər effekti verəcək, amma dözümlü olacaq. Dartılma çox faydalıdır.

Sadə və effektiv tapşırıqlar, hansılar ki, evdə etmək olar - bu çömbəlmələrdir və düşmələrdir. Onlar o qızlar üçün xüsusilə yaxşıdır, hansılar ki, yalnız piyli qatı azaltmaq, həm də ayaqlara kiçik relyef vermək istəyirlər. Belə qızlar əlavə çətinləşmə üçün əllərdə hantelləri saxlaya və bir yanaşma üçün daha az təkrar edə bilərlər.


Burada qeyd etmək lazımdır, artıq parlaq ifadə edilmiş əzələlərlə və kürülərlə qadınlara bu tapşırıqlarla ehtiyatlı olmaq lazımdır - bir yanaşma çərçivəsində daha çox təkrar etmək və çətinləşmədən istifadə etməmək. Burada qayda: arıqlamaq üçün, daha çox təkrar yerinə yetirirlər, əzələləri yığmaq üçün - daha az. Hücumları düzgün yerinə yetirin ki, ayaqlar düz bucağı yaratsın. Tələsmirsiniz, tapşırığı keyfiyyətlə edin, əzələlərdə hisləri izləyin.

Düzgün qidalanmayla məşqlər proqramını tutun - karbohidratların istifadəsini azaldın: un, şirni. Piyli və nişastalı qidayla sui-istifadə etməyin. Kruplarda, meyvələrdə və tərəvəzlərə üstünlük edin, bu halda zülalların (fiziki yüklənmələr vaxtı lazımdır) rasionda çatışmazlıq icazə verməyin. Mümkün qədər çox təmiz su için, o zəhərlərin çıxardılmasını sürətləndirir və həmahəngliyə imkan yaradır. Qan dövranının və piylərin sürətləndirilmiş yandırmasının yaxşılaşması üçün müxtəliflər sarınma tətbiq edirlər. Bundan başqa, antisellyulit vasitələrlə uyğunluqda masaj effektivdir.

Və ən vacibi, səbirli və ehtiyat olun. Bütün vaxt özünüzü belə təsəvvür edin, necə olmaq istəyirsinizsə - başınızda bu obrazı saxlayın.

© Qreat.az
Tarix: 27-04-2016, 15:52 Teqlər: Maraqli, Meslehetler, Pehrizler, Ariqlamaq Baxılıb: 1250
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR