Tərəvəz şorbası ilə pəhriz: aclıq olmadan arıqlama


Tərəvəz şorbası ilə pəhriz: aclıq olmadan arıqlama

Diyetoloqların çoxu bu qərardadı ki, arıqlayanların pəhrizinin əsasını tərəvəzlər təşkil etməlidir. Təcüblü deyil, tərəvəzlər vitamin və minerallarla zənqindi, buna baxmayaraq, monomum kaloriləri var, əlbətdəki onları qızardmasaz, misal üçün bişirsəz. Əsasında tərəvəz şorbası olan, məhsusi pəhriz mövcuddur.

Arıqlamaq üçün tərəvəzlər

Yüngül tərəvəz şorbası-əla diyetik yeməkdir, və onu menyunun əsaı edərək, artıq kilolardan qurtulmaq olar. Pəhriz bir həftəyə hesablanıb və az kalorili qida sisteminə aiddir. Ciddi şəkildə qaydaları saxlayaraq və rasiondan imtina etməyərək, maddə mübadiləsi baş verir və yağ qatların yanması yaranır.

Pəhriz vaxtı, alkoqoldan, heyvan məşəli ərzaqlardan, adi karbohidratdan, xəmir yeməklərdən, şiriniyyatdan və şəkərdən imtina etmək lazımdır.


Rasionun əsası-çorbadır. Onun hazırlanması üçün lazımdır, 6 ədəd
bolqar bibəri, 6 pomidor, orta boy kələm, yaşıl olsa yaxşıdı, 1 kərəviz və cəfəri. Bütün tərəvəzləri xırda doğrayın və üzərini örtəcək qədər su əlavə edin. Tərəvəzlə olan qazanı ocaqa goyun, qaynadın və hazır olana kimi bişirin. Şorbaya duz səpin, ədavalarda əlavə etmək olar.

Belə şorbanı, hər dəfə acdıqda,
Şorbanın hazır olması kələmdən bilinir-o yumşaq olmalıdı.

Istədiyiviz miqdarda yeyə bilərsiz.
Adətən günə 5-6 dəfə ola bilər, əsas- sizin aclıq hiss etməməyivizdi.

Zərərsiz pəhriz

Bu şorbadan əlavə, gündəlik menyunu, rasionu zənginləşdirən və orqanizmə lazımlı komponentlərlə təmin edən, ərzaqlarla tamamlaya bilərsiz. Lakin onları rasiona, həftəlik hesablanmış, məxsusi sxem üzrə edə bilərsiz.

1-ci gün. Şirin olmayan meyvələr, misal üçün, 2 yaşıl alma.
2-ci gün. Müxtəlif yaşıl tərəvəzlər və 1 bişmiş kartof.
3-cü gün. Kartofdan başqa, müxtəlif meyvə və tərəvəzlər.
4-cü gün. 3 banan və 2 stəkan yağsız süd ya qatıq.
5-ci gün. 300 qr yağsız bişmiş mal əti, 6 təzə pomidor.
6-cı gün. 300 qr bişmiş ət, yaşıl rəngli müxtəlif tərəvəzlər.
7-ci gün. Qəhvə rəngli düyü, meyvə salatı.

Bu qrafikdan qeri qalmasaz, hal hazırdaki çəkinizdən aslı olmayaraq, bir həftəyə 8 kilodan qurtulmaq olar. Bu pəhrizin əks göstəriciləri yoxdur, lakin ciddi xəstəliyiviz olduqda, həkimlə məsləhətləşin. Ev şəraitində, çətin olmayan fiziki məşqlər elədikçə, daha yaxşı nəticələr əldə etmək olar. Bu pəhriz sərt deyil və sağlamlıqa zərəz yetirmir, bunun üçündə, bir həftədən sonra onu təkrar edə bilərsiz.

© Qreat.az
Tarix: 22-06-2014, 11:46 Teqlər: Maraqli, Meslehetler, Ariqlamaq, Pehrizler Baxılıb: 6830
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.