Bir həftəlik zülal pəhrizi


Bir həftəlik zülal pəhrizi

Arıqlamaq üçün, özünüzü aclıqnan yormaq lazım deyil. Sadəcə karbohidrat qidasını məhdudlaşdırıb, zülal qidasına keçmək lazımdı. 2 həftəyə çəkini 8 kiloya qədər azaldmaq olar. Lakin hər şey orqanizminizin xüsusiyyətlərindən aslıdı: biriləri tez arıqlayır, obirilər isə nifrət etdikləri kilolardan daha asta ayrılır.

Zülal pəhrizin qidalanmasına keçməmişdən əvvəl, diyetoloqla məsləhətləşin. İş orasındadı ki, belə karbonat məhdudiyyəti və zülal ərzaqların üstün dozası hər kəsə uyğun deyil. Yaşlı insanlara, həkim yaqinki icazə verməz.

Pəhriz zamanı daha çox maye için, günə 1,5 lt su, daha yaxşı qazsız mədən suyu.

Bir həftəlik menyu

Birinci gün
Səhər yeməyi: 1 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə, 1 alma.
Nahar: eyni.
Şam yeməyi:eyni.

İkinci gün: birinci günü təkrarlayın.

Üçüncü gün
Səhər yeməyi: 2 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə.
Nahar: 200 qr bişmiş mal əti spanahla
Şam yeməyi: 1 bişmiş yumurta, şəkərsiz bitki çayı.

Dördüncü gün
Səhər yeməyi: 1 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə
Nahar: 200 qr bişmiş yağsız balıq bir pomidorla
Şam yeməyi: 2 bişmiş yumurta, şəkərsiz yaşıl çay

Beşinci gün
Səhər yeməyi: 1 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə
Nahar: 2 bişmiş yumurta pomidorla
Şam yeməyi: bişmiş yağsız balıq tərəvəzli salatla, şəkərsiz çay

Altıncı gün
Səhər yeməyi: 1 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə
Nahar: 200 qr bişmiş mal əti bir xiyarla
Şam yeməyi: mal əti porsiyası, yağsız qızardılmış tərəvəz salatı, şəkərsiz çay.

Yeddinci gün
Səhər yeməyi: 1 bişmiş yumurta, 1 fincan şəkərsiz qəhvə
Nahar: 200 qr yağsız qızarılmış toyuq sinəsi, şəkərsiz çay.
Şam yeməyi: 200 qr bişmiş toyuq sinəsi, alma və şəkərsiz bitki çayı.

Arıqlamaq üçün iradəniz və istəyiniz güclüdürsə, bu sxemlə arıqlamaqa bir həftədə davam edə bilərsiz.

Zülal pəhrizin çoxlu mənfi tərəfləri var. O, balansdırılmamışdı, buna görədə orqanizim nəinki artıq kiloları itirəcək, həmdə vitamin və mikroelementlərin çatışmamazdıqını alacaq. Məhz buna görə kompleks preparatları qəbul etmək lazımdı. Bundan əlavə zülal pəhrizi böyrəklərin fəaliyyətini yükləyir, xolesterin miqdarını qaldırır və kalsium defisiti yaradır, buna görədə bu qidaya keçərkən, bütün müsbət və mənfi tərəfləri ölçün.

© Qreat.az
Tarix: 4-06-2014, 11:14 Teqlər: Maraqli, Pehrizler, Ariqlamaq, Meslehetler Baxılıb: 2402
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.