Laktasiya zamanı hamiləlikdən sonra arıqlamaq


Laktasiya zamanı hamiləlikdən sonra arıqlamaq


Uşağın doğuluşu – bu hər şeydən əvvəl çoxdan gözlənilən və sevincli hadisədir. Ananın sonrakı həyatı kardinal dəyişir və uşağın maraqlarının altında yerləşir. Amma istənilən qadın cazibədar görünmək istəyir , buna görə məsələ yaranır, necə doğuşdan sonra ev şəraitində yedirən ana sürətli arıqlasın. Əhəmiyyətlidir ki, qidalanmanın rasionu və məşqlər proqramı ziyanı ananın və körpənin sağlamlığına vurmasın.

Yedirən ananın rasionunu kəskin azaltmaq qəti surətdə olmaz. Əvvəlki formaya qayıdış vaxtı əsas məsələ – qidalanmanın düzgün təşkilidir, və deyil kalorilərin miqdarının kəsilməsi. Ağır fiziki yüklənmələrə qaçmaq lazım deyil, bu südün həcminin ixtisarına gətirib çıxara bilər, onun keyfiyyətinin və dadın dəyişikliyinə. Sadə tapşırıqları yerinə yetirmək daha yaxşıdır, hansılar ki, yedirən ananın orqanizminə zərər verməyəcəklər.

Budur yedirən ananın qidalanması üzrə bir neçə tövsiyə: səhər yeməyi üçün hamısından yaxşı sıyıqlar (yulaf, qarabaşaq, darı) uyğun gələcək. Rasionda meyvələr (almalar, armudlar, üzüm) olmaqı mütləq məcburdur, tərəvəzlər (pörtlədilmiş, qaynadılmış).

Çəkinin azalması üçün qidaya istifadə etməyə tövsiyə edilir: qaynanmış balığı, süd məhsulları (qıcqırdılmış süd, kəsmik, xama, kefir və süd), quş əti və dana ətini. Rasiona daxil etməyə arzu olunandır yodun və dəmirin yüksək saxlamasıyla yemək, hansılar ki, fındıqlarda olurlar, qaraciyərlərdə, dəniz məhsulları, yumurtalar. Xaric edilirlər: un məmulatları, bütün hisdə qurudulmuş, duzlu, acı və qızardılmış məhsullar, alkoqol, konservlər.

Çəkini azaltmaq olar, porsiyaların həcmini azaldıb, amma qidanın qəbullarının miqdarı bu halda artmalıdır. Gündə 2-3 dəfə qidalanmamaq yox, və 5 – 6 dəfə kiçik porsiyalarla daha yaxşıdır. Səhər vaxtı yemək çox lazımdır, axşama – daha az.

Daha çox su içmək lazımdır. Qidanın qəbuluna qədər 30 dəqiqə ərzində suyun bir stəkanını içməyə arzu olunandır. Belə qəbul yalnız orqanizmdə mənimsənməyə düzgün mübadilə proseslərinin aktivləşməsinə gətirib çıxarmayacaq, həm də qidaya kömək edəcək.

Doğuşdansonra əvvəlki formaya bədəni qaytarmaq olarmı? Şübhəsiz - bəli. Yalnız qidalanmanın öz rasionunu və günün rejimini dəyişdirmək lazımdır. Fiziki yüklənmə, qarının əzələləri üçün tapşırıqlar, sağlam qida – uşağın doğuluşundan sonra mükəmməl fiqura gedən yolda əsas təşkil edənlər.

© Qreat.az
Tarix: 2017 may 20 Teqlər: Hamilelik, Ariqlamaq Baxılıb: 167
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR