Hansı vitaminlər hamilə qadına lazımdır


Hansı vitaminlər hamilə qadına lazımdır


İndiyə qədər stereotip mövcuddur, guya nə qədər daha çox vitamin hamilə qadın istifadə edirsə, onun üçün və körpə daha yaxşıdır. Təəssüf ki, belə yanaşma çox xoşagəlməz nəticələrə gətirib çıxara bilər. Xatırlayın ki, yalnız defisit təhlükəli deyil, həm də orqanizmdə vitaminlərin həddən artıq bolluğu, buna görə onların istifadəsinə ehtiyatlılıqla yanaşmaq lazımdır, xüsusilə əgər hamiləlik haqqında söhbət gedirsə.

Ən əhəmiyyətli vitaminlərdən biri, hansı ki, hamiləliyin əlverişli inkişafı üçün qəbul etmək lazımdır, – bu B9 və ya folio turşusudur. Mütəxəssislər gündə 400 mkq dozada bu vitamini planlaşdırılan mayalanmaya qədər 3-4 ay ərzində qəbul etməyə başlamağı məsləhət görürlər ki, qadın orqanizmi daha sürətli hamiləliyə uyğunlaşsın, hansı ki, nəticədə gələcək. Yeri gəlmişkən, bu vitamini qəbul etmək hər iki gələcək valideynə məsləhətdir, yəni kişi həmçinin bunda iştirakı qəbul etməlidir.

Vacib deyil vitaminli kompleksləri amqazadan almaq, düzgün qidalanmağ kifayət edir. B9 salatda , köklər, cəfəriyə, ispanaq, qaraciyərlər, əriklər, günəbaxanın tumları, pendir, yumurta sarısı, pomidorlar, paxlalarda olur. Bu məhsullar zəngindir və başqa vitaminlərlə, buna görə onların istifadəsi sizə xeyirə gedəcək. Yalnız yuxarıda göstərilmiş normada və çox səy göstərməyin! Mayalanmadan sonra hamilə qadını birinci 12 həftə ərzində "folio pəhrizinə" tərəfdar olmaq lazımdır, sonra qidalanmanın başqa rejiminə tədricən keçmək olar. Xatırlayın ki, B9 hamiləliyin əlverişli axınına imkan yaradır, sağlam, güclü körpəni çıxartmağa kömək edir və düşüyün riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır.

Sizə lazım olacaqlar və başqa vitaminlər, həmçinin A vəС . Həkimlə məsləhətləşib, siz polivitamin kompleksini seçə və 3-4 həftə uzunluqla kursu keçə bilərsiniz, orqanizmdə vitaminlərin defisitini doldurmaq üçün. Bu yazda və qışda xüsusilə aktualdır. Yayda və payızda polivitamin kompleksləri tez-tez sağlam qidalanmayla əvəz edirlər, əgər yalnız həkim başqa konkret hadisədə daxil olmağı məsləhət görmürsə. Vitaminlərin lazımlı miqdarını almaq üçün, təzə meyvələr və tərəvəzlər, balığı, fındıqlar, şirələr, turş süd məhsulları və pendiri öz rasionuna mütləq daxil edəcəksiniz.

© Qreat.az
Tarix: 2017 mar 10 Teqlər: Hamilelik Baxılıb: 389
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR