Hamiləlik vaxtı hansı pozalarda yatmaq olar



Ondan sonra gələcək anaya, necə o öz hamiləliyi haqqında bilir, bir çox şeydə özünə imtina etmək lazımdır, bətndə uşağa zərər verməmək üçün. Bu yalnız yeməkdə meyllərə aid deyil, zərərli vərdişlər, həm də gecə istirahəti. Təxminən 5 aydan qarın ölçüsündə intensiv böyüyür, və döşlər dolur, ağrılı olur. Buna görə hamiləyə dəyərli gecə istirahətini və güclərin bərpasını zəmanət vermiş yuxu üçün rahat pozanı tapmaq çətindir.

Hamiləlik vaxtı hansı pozalarda yatmaq olar


Hamiləliyin 4-5 ayından sonra qarın üzərində adət edilmiş yuxudan imtina etmək lazımdır. Erkən müddətlərdə, hələ ki uşaqlıq aşağı qasıq sümüyünə olur, istənilən vəziyyətdə yatmaq olar. Amma sonra, qarının artımı müddətində, bu pozada yuxu qeyri-mümkün olacaq, çünki artmış qarın icazə verməyəcək ona rahat uzanmaqa. Bundan başqa, bu vəziyyətdə dölə təzyiq çox təhlükəlidir. Mümkün qədər tez gecə istirahəti üçün pozanı əvəz etmək hamısından yaxşıdır, çünki artmış süd vəziləri toxunma və ya sıxma vaxtı ağrılı olmağa bacarıqlıdır.

Hamiləlik zamanı qadına böyrü üstə yatmağa tövsiyə edilir. Sol böyürdə vəziyyət içiboş damara təzyiqdən qaçmağa icazə verəcək, hansı ki, uşaqlıqdan sağda keçir, və sağda i böyrəklərə yüklənməni azaltmaqa kömək edir. Ən böyük rahatlıq üçün ayaqların arasında bükülmüş şalı və ya dizin altında balışı qoymaq olar. Əladır, əgər sizdə sizə bədənin rahat vəziyyətini qəbul etməyə icazə verən hamilələr üçün xüsusi balış varsa yuxu zamanı qarını yaxşı dəstəkləyirsə və gecə istirahəti zamanı arzu edilməyən pozaya çevrilməyə vermirsə. Narahat olmaq lazım deyil, əgər əvvəlcə çox rahat olmasa: sizin bədəniniz tezliklə belə vəziyyətə uyğunlaşacaq.

Hər şeydən əlavə, hamilə qadınlara bilmək əhəmiyyətlidir, necə yataqdan durmaq. Əvvəl böyrü üstə çevrilmək lazımdır və yalnız sonra oturaq vəziyyəti qəbul etmək. Bu uşaqlığın arzu edilməyən tonusundan qaçmağa icazə verəcək.

Hamiləlik zamanı yuxusuzluqdan sizə qurtulmaq növbəti məsləhətlər kömək edəcək: gündüz tez-tez yatmırsınız; böyük miqdarda maye istifadə etməyin, xüsusilə axşam saat 5 sonra; hər gün mülayim fiziki tapşırıqları yerinə yetirin; çox yuxudan əvvəl yeməyin, mədəni yükləməmək üçün; daha çox təmiz havada gəzintiləri edin; yuxudan əvvəl ilıq duşu qəbul edin.

© Qreat.az
Tarix: 2017 yan 18 Teqlər: Hamilelik Baxılıb: 548
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR