Kartof yemək və kökəlməmək


Pəhrizi və ya yükboşaltma gününü seçərək, çoxları diqqətlə onun yüksək kalorililiyinə görə kartofu ədalətsiz məhrum edirlər. Bu arıqlayanların birinci səhvidir. Qaynadılmış kartof 100 qr 80 kkal-ın ətrafında özündə saxlayır, və artıq kalorilər qarnirə əlavələri verir: kolbasalar, ət yeməkləri, piyli salatlar və s. fiqura zərər verməmək üçün, qaynadılmış və ya bişirilmiş kartofu istifadə etmək olar, amma çipslər və ya frinin kartofu haqqında unutmaq daha yaxşıdır.

Kartof yemək və kökəlməmək


Kartof, başqa tərəvəzlər kimi, xeyli çox faydalı elementlər özündə saxlayır: vitamin C, B qrupun vitaminləri, həmçinin sink, maqnezium, kalsium, xrom, selen, kaliumun duzları və s.

Onlar üçün optimal porsiya, kim fiquru izləyir, porsiya 100-150 qr həftədə 2-3 dəfə çəki hesab edilir. Əgər kartof varsa təmiz halda (təmiz vəziyyətdə) daha tabı yox, onda onu əlavə etmək yunan qabaqlarıyla olar, bolqar istiotuyla və göyərtiylə, yunan qabaqlarıyla və ya badımcanlarla pomidorlardan salat. Göstərilən məhsullardan pəhriz raqu hazırlamaq olar.

Qaydalar, hansılar ki, sevimli məhsulun hazırlanması vaxtı riayət etmək lazımdır:
- kök yumrularını seçmək, hansılarda ki, cücərtilər və yaşıl ləkələr yoxdur, belə meyvələrdə çox solan olur, və bu olduqca təhlükəli zəhərli maddədir;
- təmizlənmiş kartof uzun müddət suda saxlamaq olmaz, o bütün öz faydalı maddələrini itirəcək;
- kartofu soyuq suyla doldurmaq lazım deyil, qaynar suya təmizlənmiş kök yumrularını çıxartmaq daha yaxşıdır;
- alma vaxtı qalın qabıqla orta ölçünün kök yumrularını seçmək.

© Qreat.az
Tarix: 2017 sen 13 Teqlər: Pehrizler, Ariqlamaq Baxılıb: 22
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR