Hansı məhsullarla əti əvəz etmək olar?


Ət rasiona mütləq daxil etmək lazımdır. Məsələ ondadır ki, onda zülal olur, hansı ki, bütün sistemlərin fəaliyyəti və orqanizmin parçaları üçün lazımdır. Zülal – bu bütün hüceyrələr üçün inşaat elementidir, ona görə onun defisiti bütün orqanların fəaliyyətində əks ediləcək. Və əzələlər üçün zülal xüsusilə əhəmiyyətlidir, bu elementsiz onlar zəifləyə və hətta ölgünləşə bilərlər.

Hansı məhsullarla əti əvəz etmək olar?


Nə qədər əti əvəz etmək olar?

1. Yumurtalar. Çox güman ki, onlar birinci yerə qoymaq olar. Onlarda böyük miqdarda zülal olur, həm də o tamamilə mənimsənilir. Və bu səbəbdən belə məhsul pauerlifterlər, bodibilderlər və armreslerlər rasionuna daxil edirlər. Əlbəttə, hamısından yaxşı yumurtalar çiy növdə istifadə etməkdir, amma bu bağırsaq infeksiyalarının riskinə görə təhlükəlidir. Termik emal məcburidir, amma qidalı maddələrin ən böyük miqdarı ilıq
bişirmə vaxtı qalır.

2. Paxlalar. Bu qrupa daxil olurlar, məsələn, paxla, noxud, mərci, soya və sair. Belə məhsullarda zülalın miqdarı kifayət qədər yüksəkdir. Məsələn, paxlada və onun sırasının noxudunda 23-25%, və soyada tam 30%. Bu halda 80% belə zülalı mənimsənilir ki, olduqca zəhmlidir. Qeyd etməyə dəyər ki, ən keyfiyyətli zülal paxlalar və mərcilər tərkibinə daxildir. Bundan başqa, ən yaxşı orqanizmlə mənimsəmə üçün paxlalar tərəvəzlərlə istifadə etməyə tövsiyə edilir, zəngin sellülozla. Soya haqqında yazmağa ayrı dəyir, hansından ki, bu gün hər şeyi praktik olaraq hazırlayırlar, nə lazımdırsa, məsələn, souslar və hətta pendir və ət. Bəziləri soyanı zərərli hesab edirlər, amma əslində bu belə deyil, əgər təbii mədəniyyətdir, və genetik dəyişilməmişdir.


3. Həmçinin siyahıya turş süd məhsulları daxil olur, onlar həmçinin zülalın əla mənbəyidir, hansı ki, orqanizmlə əla mənimsənilir. Belə, əgər siz heç olmasa gündə bir dəfə pendirin və ya kəsmiyin dəyərli porsiyasını istifadə edəcəksinizsə, onda zülalın birgünlük normasını ala biləcəksiniz. Təəccüblüdür, amma diyetoloqlar iddia edirlər ki, zülalların ən yüksək miqdarı yağsız məhsullarda var ( amma yağsızlaşdırılmış olmayanlar). Nə qədər daha piyli onlar olacaqlar, daha az onlarda proteinlidir qalacaq.

4. Fındıqlar. Onlar vegetarianlara icazə verilmişdir, ona görə onların rasionuna daxil olmalıdır hökmən, çünki 20-30% zülal sıranın növündən asılı olaraq özündə saxlayırlar, həm də təmiz və əla mənimsənilən. Fındıq cəsarətlə yemək olar, badam, qozlar, yerfındığı. Amma ən böyük miqdar qozlarda olur, və badamda o bir az daha azdı. Amma yalnız ehtiyatları fındıqların köməyi ilə doldurmağa çalışmaq lazım deyil. Birincisi, bu məhsul çox allerqenendir, ikincisi, piylərin yüksək məzmunuyla fərqlənir. Ona görə problemlər olmasın deyə tövsiyə edilir təxminən 20-30 qram yeməyə. Məhz təbii fındıqları yemək əhəmiyyətlidir, və şirələnməmişlər, duzlular və ya ədviyyə vurulmuşlar aromatizatorlarla. Onlar istifadə etmək olar necə təmiz halda, həm də yeməklər tərkibində, məsələn, salatlar.


5. Balıq. Əlbəttə, vegetarianlara o olmaz, ət kimi, amma o çox faydalıdır və həmçinin zülalların əhəmiyyətli miqdarı özündə saxlayır, onlara tamamilə güzəşt etməyənlər, hansılar ki, ətdə olurlar. Bundan başqa, balıqda çox başqa faydalı maddə var, belələr beyinin normal işi üçün lazım olan fosfor kimi həmçinin dəri və saçlar üçün faydalı vitamin E və yaxşılaşdıran əhval-ruhiyyə və kalsiumun düzgün mənimsəməsini təmin edən D. Əsasən dəniz balığı faydalıdır.

6. Buğda yarması, yəni buğdanın dənlərinin xırdalanmasına vasitəsi ilə alınmış. O çox yox məşhurdur, necə, məsələn, şəkil və ya sümsü, amma zülalın və bir çox başqa qidalı maddələrin çox gözəl mənbəyidir. Belə yarmadan istifadəylə reseptlər bir az, amma ən sadə variant – bu ondan sıyıq bişirmək, həm də süddə arzu olunandır.

7. Başqa yarmalar həmçinin zülalı özündə saxlayır. Məsələn, onun sırasının qarabaşağında 12%. Bu çox deyil, necə başqa məhsul-əvəzedicilər özündə saxlayır, amma yenə də belə yarma həmçinin çox faydalıdır, çünki, hər şeydən əlavə, özündə saxlayır həmçinin dəmir və B. İmenno qrupunun vitaminləri buna görə qarabaşağı hərbi qulluqçuların rasionuna daxil edir, o güclər verir və əzələləri bərkidir.

8. Günəbaxan tumu. Çoxları onları sevirlər, amma hamı bilmirlər, sevilən çox şirniyyatla nədir orqanizmdə zülal ehtiyatlarını doldurmağa kömək edə bilər. Həmçinin tumlarda karotin, müxtəlif aminturşular, vitamin E və B qruplar olur və piylər. Amma yenə də sui-istifadə etmək lazım deyil. Bir gün ərzində orqanizm cəmi 70-100 qram emal etməyə dəyərli bacarar, daha deyil.

9. Göbələklər – zülalın daha bir çox gözəl mənbəyidir. Amma ondan ətin əvəzetməsi üçün daim istifadə etmək və xüsusən daim o lazım deyil, çünki göbələklər trudnoperevarivaemım-a məhsullara aiddir. Bundan başqa, tez-tez duzlu, turşuya qoyulmuş və ya qızardılmış növdə onları istifadə edirlər, və bu, əlbəttə, tamamilə faydalı deyil. Sobada və ya qrildə onları hazırlamaq olar. Və hər halda gündə ən çox 100-150 qram yemək daha yaxşıdır. Və göbələklər var həftədə iki dəfə arzu olunan, bunu çatacaq.

10. Tofu. Əgər adi pendir vegetarianlığın tərəfdarlarına olmazsa, onda tofu, hansı ki, yuxarı yada salınmış soyadan hazırlayırlar, rasiona daxil ola tamamilə bilər və eyni zamanda yalnız adət edilmiş pendirləri əvəz etməmək, həm də ət. Öz növbəsində o soya südündən istehsal edilmiş qıcqırdılmış kəsmikdir. Belə pendirin tərkibinə tam 9 aminturşu daxil olur. Bundan başqa, bu həmçinin çox dadlıdır!

© Qreat.az
Tarix: 2017 may 7 Teqlər: Meslehetler Baxılıb: 248
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR