Yuxu üçün ən yaxşı və ən pis məhsullar


Yuxu üçün ən yaxşı və ən pis məhsullar
...


yuxu üçün 5 ən yaxşı məhsul
Bananlar . Birincisi, bananlar yaxşı başqa meyvələrdən iştahanı yatırdır. Baxmayaraq ki, onlar kalorilidir, yenə də yuxudan əvvəl bananı yemək daha yaxşıdır, nə qədər sendviç. İkincisi, bananlar maqneziumu və kaliumu özündə saxlayır, hansılar ki, əzələlərin sürətli bərpasına imkan yaradırlar. Və üçüncüsü, bananlar beyinə tamamilə rahatlamağa kömək edərək serotonini və melanini sabitləşdirir.

Yulaf sıyığı. Bu səhər yeməyi həmçinin yuxuya imkan yaradan məhsullardan biridir. Hər şey tərkibindəki mikroelementlərin sayəsindədir, hansılar ki, həyacanlandırılmış əsəb sisteminə əlverişli təsir edirlər. Əgər sıyığa bananın tikələrini əlavə etsəz, effekt daha güclü olacaq.

Qaynanmış yumurta. Əgər gecələr sən aclıqdan dağıdırsansa, axşam qaynanmış yumurtanı yemək vərdişi götür. Yumurtalarda çox zülal olur, onlar yaxşı doydururlar, ona görə soyuducuya gecə qaçmaq lazım olmayacaq. Əgər yuxudan əvvəl mükəmməl məhsulları axtarırsansa, bil — bu yumurtalardır.

Badam . Badam tərkibində maqneziumun sayəsində daha sürətli yatmağa kömək edir, və hələ doymanın hissini hədiyyə edir. Bundan başqa badam faydalı piyləri özündə saxlayır — bonus kimi.

Tunes . Daha bir zülali dişləmə, hansılar ki, sənə kömək edəcək bütün gecə yatmağa möhkəm və artıq kalorilərdən qurtaracaq. Onu çörəyin və təzə xiyar tikəsiylə ye.


5 ən pis məhsul yuxudan əvvəl
Piyli süd məhsulları. uşaqlıqdan bizi kefiri və ya ilıq südü içməyə öyrəşdirirdilər yataq yerinə yola düşməzdən əvvəl. Balla ilıq süd həqiqətən sakitləşdirən effektə malikdir, amma bütünlərə belə "yuxugətirən" böyüklərə yaxınlaşmır. Çox süd məhsulları yuxudan əvvəl — bu ən yaxşı qərar deyil, çünki onlar həmişə yaxşı mənimsənilmirlər və mədədə ağırlığı doğura bilərlər. Əgər nəsə yüngül və süd istəyirsə, təbii yoqurtu ye. Amma piyli pendirlər uzaq təxirə salmaq daha yaxşıdır.

Həmçinin lazım deyil gecəyə qızardılmış və kəskin yemək. Bütün bunlar ürək qıcqırmasını doğura bilər və başqalarda həzm yolu ilə xoşagəlməz hadisəni, hansılar ki, möhkəm və sağlam yuxuya dəqiq imkan yaratmırlar.

Qarpızlar və yemişlər. Sən bütün gecə tualetə qaçmaq istəmirsən? Səhər qarpızı və ya yemişi qoy.

Alkoqol . Bəli, şərab rahatlamağa kömək edəcək və yatmağa sürətli. Amma çətin ki, yuxu möhkəm və sakit olacaq. Bundan başqa səhərlər səndə xumarlıq basa bilər. Buna görə axşam yeməyində bir qədəhlə kifayətlənmək daha yaxşıdır.

Yuxu üçün ən pis məhsullardan biri — bu kofein . Təxmin etmək asandır ki, qəhvənin axşam fincanı səni bir neçə saata yuxunu məhrum edə bilər. Həmçinin heç bir halda axşam energetika içkilərini içmə. Əlbəttə, əgər bütün gecə işləməyə və ya dissertasiyanı yazmağa hazırlaşmırsansa.

© Qreat.az
Tarix: 2018 sen 12 Teqlər: Maraqli, Meslehetler Baxılıb: 42
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR