Sağlam veqanlığın əsas qaydaları


Sağlam veqanlığın əsas qaydaları
...


Veqan – bu insanlardır, hansılar ki, heyvanlar mənşəyinin məhsullarının istifadəsindən tamamilə imtina etdilər, həmçinin yumurtalar, süd, kərə yağları və çox başqa. Belə həyat tərzində əsas – məhsulları tapmaq, hansılarla ki, rasionun qidalı dəyərinin itməsi olmadan qadağan edilmiş yeməkləri hamısını dəyişmək olar.

1. Zülalların düzgün doldurması. Məlumdur ki, zülalların ən böyük miqdarı heyvan mənşəyinin (ət, balığa, kəsmik) məhsulundadır, amma zülal həyati insanın qidalanmasının əhəmiyyətli komponentidir, paxlalar kimi belə məhsullardan onun normasını doldurmağı öyrənmək lazımdır, kinoa, tofu, balıq, balqabağın, kətanın və zirənin toxumu, fındıqlar. Yaşıl tərəvəzlərdən quşqonmaz, brüssel və vərəq kələmi, brokkoli və ispanaq zülalla ən zəngindir.

2. Adi südün yerinə – qoz (fındıq). Qoz (fındıq) xoş inək südünün dadına malikdir, və onu qəhvəyə əlavə etmək olar. Necə alternativ soya, yulaf və ya düyü südünü yoxlamaq olar. Onda onların əlavə üstünlüyüdür ki, onlar şirinlər, buna görə fincana şəkərləri əlavə etmək lazım olmayacaq.

3. Yağın yerinə tərəvəz və paxla "yaxmaları". Veqan alternativ kimi kərə yağına avokadodan, xumus-dan, taxini-dən və qoz (fındıq) yağından püredir.

4. Falafel – bizim hər şeydir. Falafel – çox gözəl alternativdir çox yeməklərdə (boşqablarda) ətə, hətta şaurmadə və burqerlərdə.

5. Yumurtalarsız bişirmə – deyil problem. Pankeyki-də banan və ya badam yağı yumurtanın yerinə əlavə et, başqa yeməklərə – bitki südünün 2 xörək qaşığı + sodanın yarım-qaşıqı, kətanın üyüdülmüş toxumunun 2 xörək qaşığının və isti suda isladılmış 1 xörək qaşığı,yulaf lopaları .

© Qreat.az
Tarix: 2018 iyn 13 Teqlər: Qidalanma Baxılıb: 112
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


ŞƏRHLƏR