14 gün ərzində arıqlama üçün Çin pəhrizi


Asiyalıların qidalanmasına əsaslanan pəhriz metodikası duzun minimal miqdarının istifadəsinə əsaslanır, həmçinin məhsullar, hansılar ki, mümkün qədər az kalorilər özündə saxlayırlar. Heyvanlar mənşəyinin məhsullarından tamamilə imtina etmək lazım olacaq. Məhz artıq santimetrlərlə mübarizə üçün belə pəhrizin effektivliyi bu qaydalarla izah olunur. Gündə istifadə edilən kalorilərin ümumi sayı ən çox 1000 təşkil etməlidir.

14 gün ərzində arıqlama üçün Çin pəhrizi


Qidalanmanın yeni sisteminə başlamazdan əvvəl, öz orqanizmini hazırlamaq lazımdır. Bu 5-6 gün tutacaq, hansılar ki, hər səhər yuxudan sonra lazımdır və yeməkdən əvvəl təmiz suyun 2 stəkanını içmək. Beləliklə, siz bağırsaqlara təmizlənməyə kömək edəcəksiniz, nəyə görə faydalı maddələr daha yaxşı və daha sürətli mənimsənilmək olacaq.

Pəhrizin belə tipinin uzunluğu, bir qayda olaraq, 2-3 həftə təşkil edir. Birinci 14 gün ərzində siz artıq kiloqramlardan tez qurtulmağı bacaracaq, və hələ 7 gün nəticənin bərkidilməsi üçün lazım olacaqlar, həmçinin qidalanmanın adi sisteminə tədricən keçid.


1. Duzdan, şəkər, həmçinin un və hisdə qurudulmuşdan imtina edib, siz bununla özünü xəstəliklərdən təhlükəsizləşdirib və orqanizmin müqavimət qabiliyyətini müxtəlif viruslara və bakteriyalara əhəmiyyətli dərəcədə yüksəldib qanda şəkərin səviyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə aşağı sala biləcəksiniz.

2. Məhsulların əsas dəsti – tərəvəzlərdir, meyvələrdir və sıyıqlardır, hansılar ki, sellülozu özündə saxlayırlar, qısa müddətə arıqlama üçün əsas köməkçi olacaqlar, həmçinin həzm sisteminin işini normallaşdırırlar.

3. Böyük miqdarda su kifayətdir və yaşıl çaya bununla onu yığılmış zəhərlərdən və şlaklardan azad edib orqanizmi yumağa imkan verir.


Nə və necə yemək lazımdır?
Ki, bu pəhriz metodikasının bütün üstünlükləri işləsin, qidanın qəbulu vaxtını bölüşdürməyə və dişləmələrdən imtina etməyə dəqiq lazımdır. Həmçinin yeməklər tərkibini dəyişdirməyə qadağan edilir. Əgər siz duzdan imtina edə bilmirsinizsə, onun limon şirəsiylə əvəz etməyə cəhd edin.

Yağsız növlərin əti Çin pəhrizinin əsasını təşkil edir – mal əti və toyuq, balıq, tərəvəzlər – kök, kələm və pomidorlar. Səhərlə özünə çayın və ya zəif qəhvənin fincanını icazə vermək olar, amma şəkərsiz.

Xatırlamağa dəyir ki, əgər hansısa bir səbəblərdən siz bütün təlimatlara riayət edə bilmirsinizsə, bunu zorla etmək lazım deyil. Belə qida sistemi zərərlidir:
- uşaqlara 16 yaşa qədər;
- hamiləlik və laktasiya zamanı;
- onlara, kim həzm sisteminin xəstəlikləriylə əzab çəkir.

© Qreat.az
Tarix: 2017 apr 26 Teqlər: Ariqlamaq, Pehrizler Baxılıb: 360
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR