Folio turşusunun faydalı xüsusiyyətləri


Folio turşusu adlı məşhur B9 vitamininin defisiti müasir insanların əksəriyyəti hiss edir. Təəssüf ki, folio turşusunun çatışmazlığı son dərəcə əlverişsiz insanın sağlamlığında təsir edir, çünki, məhz bu maddə bir çox şeydə qanın keyfiyyətini müəyyən edir. B9-un bu vitaminindən başqa piylərin və karbohidratların normal mübadiləsi üçün lazımdır.

Folio turşusunun faydalı xüsusiyyətləri

B9 vitamininin çatışmazlığı vaxtı depressiya, tez qıcıqlanma, yuxusuzluq və tez yorulma meydana çıxır, diş ətlərini alovlanırlar. Yaşlı insanlarda nevralgiya ağrıları yarana bilərlər. Xüsusi qiymət folio turşusu hamilə qadınlar üçün malikdir – onun defisiti embrionda müxtəlif qüsurların və çirkinliklərin yaranmasına gətirib çıxara, vaxtından əvvəl doğuş və gələcək uşaqda əqli inkişafın ləngiməsini doğura bilər.
B9 vitamininin yüksəldilmiş dozaları oral kontraseptivlərin, bakterisid dərman preparatlarının və sidikqovan vasitələrin müntəzəm qəbulu vaxtı lazımdır. Folio turşusunun xüsusilə güclü defisiti alkoqolizmdən, depressiyadan, yara kolitindən və psixikanın nasazlığının bəzi formalarından əzab çəkən insanlar sınayırlar.

Xroniki xəstəliklərə və zərərli vərdişlərə malik olmayan böyük insan üçün folio turşusunun birgünlük dozası 400 mkq təşkil edir. Hamilə qadınlar B9 vitamininin ikiqat dozalarına ehtiyac duyurlar, yəni 800 mkq hər gün. Qeyd etmək lazımdır ki, folio turşusunun qəbulu hamiləliyin planlaşdırılmasının mərhələsində başlamaq daha yaxşıdır – təxminən güman edilən mayalanmaya qədər 3-4 ay ərzində. Gündəlik daxil olma B9 vitamininin 600 mkq yedirən analara lazımdır.

Qaraciyər folio turşusunun mənbəyidir, böyrəklər, mayalar, pendir, kəsmik, paxlalar (noxud, paxla, soya), yaşıl yarpaq tərəvəzləri (salat, cəfəri), kələmin bütün növləri, xiyarlar, portağallar, üzüm və başqaları. Təəssüf ki, tərəvəzlərin və meyvələrin kulinaruya emalı B9 vitaminini praktik olaraq məhv edir. Buna görə folio turşusunun orqanizminə kifayət qədər daxil olma üçün təzə göyərtini istifadə etmək hamısından yaxşıdır, həmçinin bu qiymətli vitamini özündə saxlayır çiy meyvələr və tərəvəzlər. Əgər kulinariya emalından qaçmamaq, onu bağlı qab-qacaqda bişirmək və məhsulları qızartmaq lazımdır. Minimal hazırlanma vaxtı həmçinin hazırlama vaxtı B9 vitamininin itmələrini azaltmağa kömək edəcək.


© Qreat.az
Tarix: 2016 noy 19 Teqlər: Maraqli, Meslehetler, Saqlamliq Baxılıb: 386
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR



Загрузка...