Pəhrizsiz arıqlamanın 6 sadə qaydası


Pəhrizsiz arıqlamanın 6 sadə qaydası

Əgər siz qamətli fiqura və möhkəm sağlamlığa malik olmaq istəyirsinizsə, pəhrizləri unudun. Qidalanmada ciddi məhdudiyyət kimi heç nə əhval-ruhiyyəni belə korlamır. Amma həmişə qamətli olmaq üçün, və artıq çəkiylə problemləri yaşamamaq üçün, növbəti əhəmiyyətli qaydalara diqqət yönəltmək lazımdır.

Kəsr qidalanması - mükəmməl arıqlamanın əsasıdır. Asand və pəhrizlərsiz arıqlamaq üçün, gündə ən azı altı dəfə qidalanmaq lazımdır. Optimal vaxt - hər üç saatdan bir. Nəticədə mədənin həcmi azalacaq, maddələr mübadiləsi yaxşılaşacaq. Qidanın əsas qəbulu zamanı yeməyin porsiyasının ölçüsü ən çox 400 qram olmalıdır, və atışdırma - 200 qram.

Karbohidratlar üzərində məcburi nəzarət olmalıdır. Sadə karbohidratların istifadəsinə yox deyin. Düşünülməmoş istifadə vaxtı artıq kiloqramlar və sağlamlıqla problemlər təmin edilmişdir. Əgər onlardan imtina etmək ağırdırsa, bayramlar vaxtı bu məhsulları daxil edin. Bu isə o deməkdir ki, şirnilər, tortlar və ya qızardılmış kartof sizin masanızda həftədə bir dəfədən az olmamalıdır. Və onları yalnız nahara qədər istifadə etmək olar.

Tərəvəzlər - pəhrizlərin tətbiqi olmadan arıqlamaq istəyənlərin ən yaxşı dostlarıdır. Sellüloz, hansı ki, tərəvəzlərdə olur, artıq çəkinin öhdəsindən effektiv gəlməyə kömək edir. Xüsusi diqqət yaşıl rəngli tərəvəzlərə ayıracaqsınız. Kalium, hansı ki, bu tərəvəzlərdə var, orqanizmə duz balansını normallaşdırmağa kömək edir. İspanaq, xiyar, kərəviz, göyərti həmişə çəkini azaltmağa çalışan insanların qidalanmasının rasionunda olmalıdır.

Qadağa ləğv olunur, əgər arıqlama zamanı sizə sevimli məhsullardan imtina etmək çox çətindirsa. Siz özünüzə icazə verə bilərsiniz hansısa faydalı olmayan qidanı, amma ondan sonra, bir necə müxtəlif hərəkətləri yerinə yetirəcəksiniz. Məsələn, 1 stəkan su içəcəksiniz, salat yeyəcəksiniz, hər hansısa fiziki iş görün. Ola bilər ki, bundan sonra yimək arzusu itəcək.

Arıqlamada ədviyyatlar kifayət qədər effektivdir. Effektli yağəridən xüsüsiyyətlərə malik olan bir sıra ərzaq mövcuddur. Zəncəfil, xardal, qırmızı istiot, kurkuma, darçın pəhrizlərin tətbiqi olmadan arıqlamaqa asan kömək edəcəklər. Bu faydalı ədviyyatlar piyli yığılmalarla mübarizə aparmağa kömək edir, qanda şəkəri normallaşdırırlar, iştahanı azaldırlar.

Pəhrizlərsiz arıqlamada əsaslandırılma böyük əhəmiyyətə malikdir. Bəzən düzgün seçilmiş motiv, artıq çəkini atmağa asan və problemlərsiz kömək edir. Və motivlər müxtəlif ola bilər. Məsələn, sağlamlıq haqqında qayğı, karyera üzrə irəliləyiş, yeni sevgi. Əsas, düzgün olanı tapmaqdır.

© Qreat.az
Tarix: 15-03-2016, 14:23 Teqlər: Ariqlamaq, Meslehetler, Qadinlar Baxılıb: 837
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanışlıq məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
Загрузка...
ŞƏRHLƏR



İnformasiya

Гости qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.