Tapşırıqların kompleksi, hansılar ki, qarını tez götürməyə kömək edəcəklər


Tapşırıqların kompleksi, hansılar ki, qarını tez götürməyə kömək edəcəklər


Nə etmək əgər təcili qarını götürmək lazımdırsa: necə qidalanmaq
Fitnesdən başqa, hansısız ki, keçinməmək, qidalanmanı unutma. Xatırla ki, onun birinci əlaməti ki, sən artıq özünə rəva görürsən, çox yeyirsən və onu izləmirsən ki, və nə vaxt ki, yeyirsən – bu qarın və böyürlər sahəsində piyli təxirəsalmaların yığılmasıdır.

Heç bir qızardılmış, piylini, unlu, şirin. Daha çox su, təzə tərəvəzlər, meyvələr və 18-00-dən sonra – qıfıla ağızı ba]lamaq. Onu unutma ki, günün axınında qidanın 4-5 qəbulu olmalıdır, kiçik porsiyalarla, əsasən zülal və tərəvəzlər. Dişləmə – təzə meyvələr, fındıqlar, giləmeyvələr, tərəvəzlər, kefir.


Nə etmək, əgər təcili qarını götürmək lazımdırsa: tapşırıqların kompleksi
Kifayət qədər vasvası presin əzələləri və hamıda yüngül məşqə təslim olmurlar, amma qarın üçün tapşırıqların bu kompleksi şansları beldə artıq santimetrlərə qoymayacaq.

Qarın vakuumu
Bu sehrli tapşırıq sadədir, hansı ki, metabolizmi buraxır və qarının zonasında təxirəsalmalarla əla mübarizə aparır. Hər səhər onu limonla suyun stəkanından sonra acqarına yerinə yetirmək əhəmiyyətlidir. Qarının vakuumu oyanmağa, bağırsaqları buraxmağa və zəhərlərdən təmizləməyə kömək edəcək.


Necə qarının vakuumunu ayaq üstə etmək:
1. Nəfəs ver, dərin nəfəs almanı qarın et, və havadan yüngülləri tamamilə müzakirə edərək yavaş-yavaş nəfəs ver.
2. İndi onurğaya qarını dart (çək) və yuxarı, necə olursa olsun onu qabırğaların altında bir az sıxaraq. 5-10 saniyədə dayan.
3. Nəfəs ver, qarını zəiflət, 2-3 adi nəfəs alma-nəfəs vermə et və hələ (daha) 5 dəfə vakuumu təkrarla.


Kürəkdə uzanaraq həmçinin qarının vakuumunu etmək olar:
1. Kürəyə (mükəmməl variant oyanışdan və suyun stəkanından sonra səhərlər tapşırığı etmək, hələ yataqda olaraq. Əllər – bədənin uzununa. Ayağlar dizlərdə əyilmişlər döşəmədə dururlar. Əzələlər zəiflədilmişdir. Yavaş nəfəs verməni et, hansı ki, havadan ciyərləri azad edəcək.
2. Nə vaxt ki, ağciyərlər boşalacaq – onu çəkərək qarının əzələlərini dartmağa başla. Nəfəsi dayandır. Ən aşağı nöqtədə on-on beşə saniyə bütün bədəninlə dayan. Kiçik nəfəs almada qarını çək.
3. Presi zəiflətmədən, kiçik nəfəs almanı et, yenidən qarının əzələlərini gərginləşdir və on-on beşə saniyə dayan. Qarını yenə çək və nəfəsi saxla.
4. İndi nəfəs ver, presi zəiflət və bir neçə nəfəs alma-nəfəs vermə təkrarla. Axırda qarını o qədər, nə dərəcədə mümkündür çək və yuxarı nəfəs verməsiz onu itələyirik.


Qarın üçün planka
Bu sarımalarla yan plankadır, nə onu daha çox effektiv edir. Planka bütovlükdə ən effektiv tapşırıqlardan biri hesab edilir, hansı ki, bütün bədəni işlədir. Yan plankaya ol, dirsəklə dayaq. Bütün bədəni hamarla və aşağı korpusla sarımaları et. 20 bürünmə et.

Qarından tapşırıq – "Velosiped"
Adi "velosiped" məktəb proqramından universal hesab edilir və ən effektiv tapşırıqlardan biridir. Bunda, ilk baxışda, sadə tapşırıq, icranın texnikasına riayət etmək əhəmiyyətlidir. Ayaqlar Yerə tamamilə salmaq lazım deyil, korpus həmçinin azca qaldırılmış olmalıdır. Əllərlə başı tut. 20 dəfə et.

Alt presə tapşırıq – ayaqların qalxmaları
Həmin o xoşagəlməz "valik" qarında məhz aşağıda qarında yaranır, buna görə alt presi unutmaq lazım deyil. Kürəyə uzan, əllər yanın altında qoy, yuxarı bərabər ayaqları qaldır, sonra sal, Yerə aid olmadan. 20 dəfə təkrarla.

"Eşmələr " tapşırığı
Eşmənin bu növü presin bütün əzələlərini işlədir, və hətta ayaqların və əllərin zonasını cəlb edəcək. Əlləri və ayaqları uzadıb döşəməyə uzan. Eyni zamanda yuxarı düz əlləri və ayaqları qaldır. Kürəyi düz saxlamağa unutma və ayaqlara çənəylə uzan. 20 dəfə təkrarla.

Hər tapşırıq 1 dəqiqə üzrə yerinə yetir, sonra istirahət 1 dəqiqə və daha dairəni iki dəfə təkrarla. Yekun dəqiqə üzrə 5 tapşırıq – bu üç dairəyə vurulmuş gündə cəmi 5 dəqiqə –15 dəqiqə. Sonra mükəmməl variant – bu 40 dəqiqə kardiodu.

© Qreat.az
Tarix: 2017 noy 2 Teqlər: Ariqlamaq, Meslehetler, Qadinlar Baxılıb: 58
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR