Üç gün ərzində arıqlamaq üçün 4 variant


Cəmi üç gün ərzində arıqlamaq olarmı? Bəli! Amma böyük nəticələrə burada nəzərə almaq olmur. Üç gün ərzində beş kiloqramdan yuxarı atmağa ümid etməyin, ona görə "möcüzəli" həbləri və preparatları almaq lazım deyil, hansılar ki, sizin orqanizminizə zərər verə bilərlər, və heç də artıq çəkidən qurtulmağa kömək etməyəcək.

Üç gün ərzində arıqlamaq üçün 4 variant


Az kalorili qidalanma
Sizin rasionunuzun kalorililiyi ən çox 1000 kalori təşkil etməlidir. Hisdə qurudulmuş, qızardılmış, piyli, şirin menyudan istisna edin. Endirilmiş kalorililiklə məhsullarda öz seçimini dayandırın. Üç gün ərzində siz 3-4 kiloqram ata bilərsiniz – bu tamamilə realdır. Çəkinin əsas itkisi qurtulmanın hesabına piydən olmur, və bağırsaqların tərkibindən, sudan.


Beləliklə, üç günə sizin menyunuz təxminən aşağıdakı qaydada (bu menyudan güclü ayrılmaq tövsiyə edilmir) görünəcək:

Birinci gündə südün, suxarının və qreypfrutun stəkanından səhəri başlayın. Südə balın qaşığını əlavə etmək olar. Nahara buxarda hazırlanmış balığın və bir az tərəvəzin tikəsini yeyin. Şam yeməyi kimi yağla tərəvəz salatını hazırlayın, tərəvəz bulyonunun stəkanını için. Və yuxudan əvvəl kefirin stəkanını içmək olar.

İkinci gün kəsmikdən və qreypfrutdan başlayın. Limonun təzə şirəsiylə suyun stəkanını için. Nahara qaynanmışı tərəvəzlərlə toyuq Filesini hazırlayın. Kefiri için, əgər şam yeməyindən əvvəl acacaqsınızsa. Şam yeməyinə tərəvəz salatını hazırlayın, və yuxudan əvvəl kefiri yenidən için.

Üçüncü gün yağsız kəsmikdən başlayın, qreypfrut şirənin stəkanı. Nahara meyvələrlə yulaf yarmasının porsiyası olacaq. Dişləmə kimi limon suyunu için, və şam yeməyinə balıqla buxarda tərəvəz hazırlayın. Yuxudan əvvəl kefiri için.

Balıq və ət yağsız növlər olmalıdır. Belə pəhrizdən sonra normal qidalanmaya keçməyə tövsiyə edilir, nəticəni saxlamaq üçün. Kalorililiyi 1200 kaloriyə qədər tədricən yüksəldin.


Monopəhriz
Monopəhriz – onlar üçün variantdır, kim qopmaya biləcək. Su balansını mütləq dəstəkləyin – bir gün ərzində ən azı bir yarım litr təmiz su için.

Qarabaşaq monodietası. Arıqlamanın çox məşhur variantı. Üç gün ərzində qarabaşaq sıyığını yeyin və yaşıl çayı için. Qarabaşağı gecəyə qaynar suyla halsızlaşdırın. Bu pəhrizin hesabına siz bacaracaqsınız arıqlamaqa, və zəhərlərdən orqanizmi təmizləməyə. Menyuda bir az qaynadılmış toyuq əlavə etmək olar, amma onda və yaxşı nəticələrə hesablamaq lazım deyil.

Kefir monodietası. Hər gün bir yarım litr yağsız kefir için. Menyuda bir az yaşıl alma əlavə etmək olar. Siz və bu monodietlə arıqlayacaqsınız, və yığılmış zəhərlərdən bağırsaqları təmizləyəcəksiniz.

Banan monodietası. Bananlar – şirin meyvələrdir, ona görə arıqlamanın belə variantı şirnisevənlərin xoşuna gələcək. Və hələ bananlar aclığı yaxşı yatırdır. Və daha onlar sidikqovan hərəkətə malikdirlər, əhval-ruhiyyəni yüksəldirlər. Gündə üç banan yeyin, yağsız kefirin (südlə əvəz etmək olar) üç stəkanı için. Bu elə də çətin deyil, xüsusən əgər siz bananları sevirsinizsə, və onlar sizdə rasionda demək olar ki həmişə onsuzda olurlar.

© Qreat.az
Tarix: 2017 iyl 2 Teqlər: Sağlamlıq, Pehrizler, Dietalar Baxılıb: 201
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR