Arıqlamaq üçün 14 günlük Atkinsin pəhrizi


Çəkinin azalmasının sistemi, hansını ki, amerika diyetoloqu Robert Atkins hazırladı, çoxdan bütün dünyada tanınmışdır, ən effektiv metodikalardan biri kimi. Onun yaradılmasına bir sıra maddələr mübadiləsinin prosesinin tədqiqatı əvvəl olurdu. Belə sistemin əsas məqsədi – orqanizm üçün belə şəraiti yaratmaq, hansılarda ki, o piyli hüceyrələrin şəxsi ehtiyatlarından istifadə etməyi "öyrənəcək".

Arıqlamaq üçün 14 günlük Atkinsin pəhrizi


Az kalorili sistem çəkini tez atmağa kömək edəcək
Hələ Atkins pəhrizini Hollivud adlandırırlar, axı məhz onun sayəsində kino və şou-biznesin çox ulduzları əla formadadır. Əsas onun qaydası – karbohidratların istifadəsinin məhdudiyyətidir. Amma zülalların və piylərin miqdarı adət edilmiş miqdarda qoymağa cürət etmək olar. Qidalanmanın belə sistemində çox tərəfdar və rəqib var, amma başlanğıc üçün gəlin onun mahiyyətini anlayaq. Atkins pəhrizi bir neçə mərhələ malikdir, hansıların ki, ardıcıllığına ciddi riayət etmək lazımdır.

Birinci mərhələ
Onun uzunluğu 14 gün təşkil edir. Hədəf – onları lazımlı tərəfə dəyişdirib orqanizmdə kimya proseslərinin gedişinə təsir etmək. Bu mərhələnin əsas dörd qaydası var.

1. Qidalanmanın birgünlük rasionu qidanın 5 qəbulunu daxil etməlidir. Onların arasında 6-dan çox saat keçməməlidir, həm də ən azı 2.
2. İcazə verilmiş karbohidratların miqdarı – gündə 20 qram. Piylərin və zülalların miqdarı məhdudlaşdırılmır, amma çox yemək lazım deyil.
3. Qayğı göstərmək lazımdır suyla orqanizmin doyulması haqqında. Buna görə günə norma – 2 litr təmiz qazsız su, və istənilən şirin, həmçinin alkoqollu içkilərdən tam rədd.
4. Həmçinin un məlumatları, şirin yemək olmaz, böyük miqdarda nişasta özündə saxlayan tərəvəzlər, tumları və fındıqları.

Birinci mərhələ üçün yarayan təxmini menyu belə növə malik ola bilər:

1. Səhərlə suyun stəkanını acqarına içmək.
2. Səhər yeməyinə omleti hazırlamaq olar, balığın tikəsi, şəkərsiz çayın fincanını içmək.
3. İkinci səhər yeməyi üçün yağsızlaşdırılmış yoqurtla (100 qr ətrafında) lopalar uyğun gələcək.
4. Nahara qədər bir yarım saat əvvəl daha suyun stəkanını içmək.
5. Nahar düyüdən və bişirilmiş mal ətinin tikəsindən ibarət ola bilər.
6. Şam yeməyinə bişirilmiş balığı və ya toyuğu hazırlamaq olar.


İkinci mərhələ
Orqanizmdə birinci iki həftə ərzində maddələr mübadiləsinin əhəmiyyətli dəyişiklikləri olmalıdır, buna görə orqanizmin təmizlənməsinin növbəti səviyyəsinə keçmək olar. Bu zaman karbohidratların miqdarını tədricən artırmaq lazımdır, 5 qram üzrə əlavə edərək nə qədər ki, siz çəkini itirməyə davam edəcəksiniz.

Nə vaxt ki, qeyd edəcəksiniz ki, çəkinin azalmasının prosesi sabitləşdirildi, və çəkilər eyni rəgəmi daim göstərir, və ya siz artığı yığdınız, özü üçün karbohidratların maksimal mümkün miqdarını qeyd etməyə dəyir.

Bu mərhələnin müddəti o qədər vaxt davam edə bilər, nə qədər sizə rahat çəkinin alınması üçün lazım olacaq. İkinci mərhələdə artıq daha əvvəl qadağan edilmiş məhsulların az miqdarı özünə icazə vermək olar – tərəvəzlər, şirin meyvələr, alkoqol, çörək.


Son mərhələ
Onun məsələsi – orqanizmin əldə edilmiş vəziyyətini və formanı dəstəkləmək. Öz rasionunu izləməyə, ondan zərərli məhsulları və "sürətli karbohidratları" çıxarmağa, daim idmanla məşğul olmağa dəyir və, özü üçün optimal çəkini müəyyən edib, çox normadan 3 kq yayınmamaq.


Üstünlüklər
1. Əsas üstünlük – çəkinin tədricən itkisidir, hansı ki, siz dözülməz aclıqdan əzab çəkməyəcəksiniz, axı çox adət edilmiş məhsul yeməyi bacaracaqsınız.
2. Karbohidratların istifadəsi insanın qanında şəkərin səviyyəsinə təsir edir, beləliklə, vaxtaşırı aclığın hissinə səbəb olaraq. Karbohidratların məhdudiyyəti ona aparır ki, şəkər müəyyən edilmiş sabit normada qalır, və insana daim dişləmələri axtarmaq, həmçinin aclığa görə meydana çıxan baş ağrının və tez qıcıqlanmanın hücumlarından əzab çəkmək lazım olmur.
3. Pəhrizin nəticələri onları mütləq sevindirəcək, kim 10-kq çox atmağa hazırlaşır və sallanmış dəridən qorxur. Zülal, hansı ki, istifadə etməyə icazə verilir, əzələ parçasının saxlanılmasına imkan yaradır.
4. Pəhrizin tədriciliyi orqanizmə qulaq asmağa, qidalanmanın və məhsulların düzgün normalarını tapmağa imkan verir, hansılar ki, həqiqətən xeyir vermək olacaqlar.


Çatışmazlıqlar
Çox həkimlər orqanizm üçün onun təhlükəsində diqqəti nəzərə çarpdıraraq artıq arıqlama üçün Atkinsa doktorunun qidalanmasının sisteminin xeyirini etiraz etməyə vaxt tapdılar. Əsas minusların arasında belələr hesab olunurlar:

1. Karbohidratlar suyu saxlamağa bacarıqlıdır, və onların yoxluğu və ya aşağı istehlak şəraitində, orqanizm lazımlı ehtiyatları tez itirir. Buna görə böyrəklərin və qaraciyərin xəstəlikləriylə əzab çəkən insanlara belə pəhrizdən imtina etməyə dəyir.
2. İnsanların karbohidrat qidasının kifayət etməyən istehlakına görə baş ağrılarla əzab çəkməyə, əsəbi, dalğın olmağa, tez yorulmağa başlaya bilər, axı qlükoza normal fəallıq üçün beyinə lazımdır.
3. Balanslaşdırılmamış qidalanma qəbzliyə səbəb ola bilər, buna görə vitaminli komplekslərin köməyi ilə faydalı maddələrin çatışmazlığını doldurmaq əhəmiyyətlidir.

Necə ki, istənilən pəhriz, Atkins doktorunun qida sistemi həkimlə ilkin konsultasiyanı tələb edir. Və əgər pəhriz sizin orqanizminizə aşağı karbohidrat zərərli deyilsə, onda artıq bir neçə ay ərzində siz anlamağı öyrənəcəksiniz ki, və hansı miqdarlarda sizin orqanizminizə lazımdır. Beləliklə siz yalnız arıqlamayacaqsınız, həm də çox xəstəliklərin qarşısını ala biləcəksiniz.

© Qreat.az
Tarix: 2017 apr 17 Teqlər: Pehrizler, Ariqlamaq Baxılıb: 268
Saytda ifadə edilmiş bütün informasiya istifadəcilərə yalnız tanıtım məqsədi ilə verilmişdir və onun istifadəsi və tətbiqinə görə məsəlliyyəti istifadəçi özü daşıyır.


loading...
ŞƏRHLƏR